Oferta pracy

Specjalista ds. kadr i płac

ALIOR BANK

ALIOR BANK

Pilotów 2

Prądnik Czerwony

Kraków

Twój zakres obowiązków

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

• administrowaniu Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,

• naliczaniu wynagrodzeń,

• weryfikacji dokumentacji płacowej, wprowadzaniu danych do systemu, oraz komunikacji zwrotnej z pracownikami,

• sporządzaniu deklaracji ZUS, PIT, PFRON,

• obsłudze świadczeń pozapłacowych,

• udziale w projektach z obszaru płac i benefitów.

Nasze wymagania

Aplikuj, na to stanowisko, jeśli jesteś osobą, która:

• lubi pracę w zespole, jest komunikatywna i naładowana pozytywną energią,

• posiada znajomość przepisów prawa pracy, przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,

• posiada doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku z firmą zatrudniającą ponad 300 osób,

• posiada znajomość MS Office (w szczególności dobra znajomość Excela),

• pracowałaś/eś z systemem SAP lub chciałabyś/chciałbyś się go nauczyć,

• jesteś kreatywna/y w poszukiwaniu nowych rozwiązań usprawniających pracę,

• otwarta/y na nowe wyzwania.

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,

  • pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,

  • realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów,

  • dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • opieka stomatologiczna

  • dofinansowanie wypoczynku

  • wyprawka dla dziecka

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop