Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. kadr i płac

KAIZEN PLUS sp. z o.o.

  • Zawiła 57
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat, Część etatu
  • Specjalista

KAIZEN PLUS sp. z o.o.

Zawiła 57

Kraków

 

Od 2010 roku wspieramy naszych Klientów w ramach prowadzonego przez Nas biura rachunkowego, które dzieli się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Od tego czasu zdobyliśmy zaufanie kilkudziesięciu Klientów – przede wszystkim małych i średnich przedsiębiorstw, które najczęściej realizację zadań księgowych i kadrowych powierzają zewnętrznym podmiotom. Bardzo cenimy sobie pracę z nowo powstałymi podmiotami, wraz z którymi możemy brać udział w tworzeniu nowego biznesu.

 

 

 

Specjalista ds. kadr i płac

W ramach obsługi kadrowo płacowej oferowanej Naszym Klientom:

  • Sporządzanie miesięcznych list wynagrodzeń pracowników;
  • Przygotowywanie zgłoszeń, deklaracji rozliczeniowych dla przedsiębiorców,
  • Przygotowywanie deklaracji do ZUS, US;
  • Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z zatrudnieniem;
  • Prowadzenie akt osobowych;
  • Przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych;
  • Obsługa umów zleceń, o dzieło:
  • Rejestrację przedsiębiorstwa i jego pracowników w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz ubezpieczeniowych pracowników:
  • Sporządzanie sprawozdań do celów księgowych i zarządczych;
  • Przygotowywanie skierowań dla  pracowników na badania lekarskie wymagane przepisami prawa pracy;
  • Sporządzanie raportów statystycznych wymaganych przepisami prawa pracy;
  • Przygotowywanie dokumentacji w procesie zatrudnienia pracownika

Od kandydatów oczekujemy:

  • min. 1 rocznego  doświadczenie zawodowego  na podobnym stanowisku;
  • Praktycznej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
  • Praktycznej znajomości przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych;
  • Znajomość obsługi programu Enova i Płatnik;
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacji;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Wiedza z zakresu podstaw księgowości  będzie dodatkowym atutem

Oferta:

  • praca w stabilnej firmie;
  • umowa o pracę;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju osobistego;
  • ubezpieczenie na życie;
  • praca w miłym i zgranym zespole

Ogłoszenie archiwalne