Ta oferta pracy jest nieaktualna od 386 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kadr i płac

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 25.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Westrock jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań opakowaniowych. Współpracujemy z klientami na całym świecie w celu zapewnienia zróżnicowanych usług dotyczących opakowań. Zatrudniamy ponad 40 tysięcy osób w ponad 250 lokalizacjach obejmujących Amerykę Północną, Amerykę Południową, Europę i Azję.

    Do naszego krakowskiego centrum biznesowego poszukujemy osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. kadr i płac
    Umowa na zastępstwo – 18 miesięcy
    Miejsce pracy Kraków (Zabierzów)
    Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za rozliczanie wynagrodzeń i prowadzenie kadr
    dla około 70-ciu osób zlokalizowanych w dwóch naszych polskich biurach (Kraków, Warszawa).

    Zakres obowiązków:

    • Prowadzenie akt osobowych pracowników
    • Pełna obsługa procesów związanych z przebiegiem zatrudnienia (przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy)
    • Samodzielne przygotowywanie list płacowych
    • Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy
    • Zarządzanie benefitami pracowniczymi oraz negocjowanie warunków z dostawcami benefitów
    • Sporządzanie deklaracji oraz korekt ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdań GUS
    • Ustalanie uprawnień do zasiłków chorobowych, wychowawczych, macierzyńskich oraz ich naliczanie
    • Wprowadzanie usprawnień i optymalizowanie procesów w zakresie obsługi kadrowo – płacowej
    • Wsparcie managerów w rozwiązywaniu problemów pracowniczych
    Wymagania:
    • Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów i problematyki prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, PDOF, PFRON poparta minimum 3-letnim doświadczeniem w organizacji zatrudniającej powyżej 60 osób
    • Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, ewidencji i rozliczaniu czasu pracy
    • Doświadczenie w samodzielnym naliczaniu płac
    • Umiejętność obsługi programu Płatnik
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
    • Bardzo dobra znajomość MS Office, szczególnie programu Excel
    • Komunikatywność, proaktywność i nastawienie na klienta
    • Samodzielność

    Mile widziane:
    • Znajmość programów: Comarch Optima, Enova
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe
    • Doświadczenie w uzyskiwaniu pozwoleń na pracę i pobyt czasowy dla obcokrajowców
    Oferujemy:
    • Pracę w międzynarodowym środowisku w kameralnym zespole
    • Możliwość rozwoju w obszarze HR
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Ubepieczenie na życie
    • Kartę Multisport
    • Bilety do kina
    • Owoce
    • Bezpłatny parking
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r., poz. 2135).