Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Kadr i Płac (m/f)

PROFIT HR

  • Katowice

    Katowice, śląskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Nasz Klient jest firmą doradczą, świadczącą usługi audytorskie, księgowe oraz usługi doradztwa podatkowego w szerokim zakresie w większości dla podmiotów z kapitałem pochodzącym z Regionu D-A-CH. Firma zatrudnia ponad 100 pracowników, należy do prestiżowych stowarzyszeń w Europie i jest częścią grupy kapitałowej o zasięgu międzynarodowym. Nadal jednak pozostaje firmą rodzinną, w której dobra atmosfera pracy odgrywa dużą rolę. Pracownik jest doceniany i szanowany oraz ma duże możliwości awansu i rozwoju swoich kompetencji zawodowych.

Twój zakres obowiązków

  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS,

  • rozliczanie i naliczanie wynagrodzeń,

  • ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji, naliczanie zasiłków,

  • przygotowywanie umów o pracę, porozumień, umów cywilnoprawnych,

  • prowadzenie akt osobowych,

  • wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,

  • bieżąca komunikacja z Klientem.

Wymagania pracodawcy

  • minimum 2 - letniego doświadczenia w samodzielnym naliczaniu wynagrodzeń (mile widziane doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym),

  • umiejętności sporządzania list płac, deklaracji ZUS oraz deklaracji podatkowych,

  • bardzo dobrej znajomość prawa pracy,

  • praktycznej znajomości zagadnień z zakresu administracji personalnej,

  • biegłego posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel),

  • rzetelności, sumienności, dokładności, dyspozycyjności oraz umiejętności pracy zespołowej,

  • mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima

  • znajomości j. angielskiego lub j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca oferuje

  • Umowę o pracę

  • Pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie grupowe

  • Pracę w międzynarodowym środowisku

  • Stabilne zatrudnienie

  • Rozwój kompetencji i zakresu zadań

  • Miłą atmosferę pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

PROFIT HR

PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.

MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.

Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.

Przewiń do profilu firmy