Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Kramel Invest Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim (97-300), ul. Gliniana 6 B, wpisanej do KRS pod numerem 580437 (dalej: Pracodawca, administrator danych), przekazujesz Pracodawcy Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym, który będzie je przetwarzał w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Specjalista ds. Kadr i Płac
KramelO firmie
Piotrków Trybunalski, łódzkie
- Ważna jeszcze 12 dnido: 02 maj 2021
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
![]() Karmel Invest - certyfikowany dystrybutor firmy Mars Wrigley Confectionery, producenta takich marek jak: ![]() obecnie poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski Opis stanowiska:
Od kandydatów oczekujemy:
Oferujemy:
|
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 5 letniego doświadczenia w pracy
w obszarze administracji kadrowo- płacowej - Znajomości obsługi programu Płatnik
oraz programów Kadrowo- Płacowych klasy
ERP, (jako dodatkowy atut mile widziane
doświadczenie w pracy z programem
Kadrowo-Płacowym Asseco Business
Solutions) - Biegłej znajomości pakietu MS Office
(wymagana bardzo dobra znajomość
programu Excel i Word) - Umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, doskonała organizacja
własnej pracy
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
- Rozwój zawodowy w dynamicznie rosnącej
organizacji - Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w przyjaznym
otoczeniu - Rzetelne warunki wynagrodzenia
- Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
- Benefity pozapłacowe: kartę sportową, bilety
do kina, ubezpieczenie grupowe
Opis stanowiska:
- Przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło
- Samodzielne realizowanie administracji personalnej (m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym czasu pracy kierowców, urlopów i zwolnień lekarskich)
- Samodzielne realizowanie administracji płac (m.in. naliczanie wynagrodzeń pracowników, kosztów w zakresie płac, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS, US, PFRON, GUS, PUP, WUP, rozliczanie przysługujących benefitów płacowych i pozapłacowych)
- Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej w programie Asseco Business Solutions oraz systemie Finansowo-Księgowym
- Administracja Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (rozliczanie płacowe przysługujących benefitów)
- Współpraca z jednostkami zewnętrznymi (m.in. kontakt z ZUS, US, PFRON, GUS)
- Komunikacja ze wszystkimi komórkami w Organizacji
- Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, zaaplikuj przez przycisk "Aplikuj".
Ogłoszenie archiwalne