Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Kramel Invest Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim (97-300), ul. Gliniana 6 B, wpisanej do KRS pod numerem 580437 (dalej: Pracodawca, administrator danych), przekazujesz Pracodawcy Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym, który będzie je przetwarzał w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Kramel

Specjalista ds. Kadr i Płac

KramelO firmie

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie

  • Ważna jeszcze 12 dni
    do: 02 maj 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Karmel Invest - certyfikowany dystrybutor firmy Mars Wrigley Confectionery,
 producenta takich marek jak:
obecnie poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Piotrków Trybunalski

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło
  • Samodzielne realizowanie administracji personalnej (m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym czasu pracy kierowców, urlopów i zwolnień lekarskich)
  • Samodzielne realizowanie administracji płac (m.in. naliczanie wynagrodzeń pracowników, kosztów w zakresie płac, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS, US, PFRON, GUS, PUP, WUP, rozliczanie przysługujących benefitów płacowych i pozapłacowych)
  • Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej w programie Asseco Business Solutions oraz systemie Finansowo-Księgowym
  • Administracja Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (rozliczanie płacowe przysługujących benefitów)
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi (m.in. kontakt z ZUS, US, PFRON, GUS)
  • Komunikacja ze wszystkimi komórkami w Organizacji
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego


Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, zaaplikuj przez przycisk "Aplikuj". 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 5 letniego doświadczenia w pracy
    w obszarze administracji kadrowo- płacowej
  • Znajomości obsługi programu Płatnik
    oraz programów Kadrowo- Płacowych klasy
    ERP, (jako dodatkowy atut mile widziane
    doświadczenie w pracy z programem
    Kadrowo-Płacowym Asseco Business
    Solutions)
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office
    (wymagana bardzo dobra znajomość
    programu Excel i Word)
  • Umiejętność pracy w zespole,
    komunikatywność, doskonała organizacja
    własnej pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
  • Rozwój zawodowy w dynamicznie rosnącej
    organizacji
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w przyjaznym
    otoczeniu
  • Rzetelne warunki wynagrodzenia
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Benefity pozapłacowe: kartę sportową, bilety
    do kina, ubezpieczenie grupowe

 

 

 



  • Pracę
    u lidera
  • Przyjazną
    atmosferę
  • Benefity, w tym
    kartę sportową
  • Narzędzia
    pracy
obecnie poszukuje kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac

Od kandydatów oczekujemy:

  • Min. 5 letniego doświadczenia w pracy
    w obszarze administracji kadrowo- płacowej
  • Znajomości obsługi programu Płatnik
    oraz programów Kadrowo- Płacowych klasy
    ERP, (jako dodatkowy atut mile widziane
    doświadczenie w pracy z programem
    Kadrowo-Płacowym Asseco Business
    Solutions)
  • Biegłej znajomości pakietu MS Office
    (wymagana bardzo dobra znajomość
    programu Excel i Word)
  • Umiejętność pracy w zespole,
    komunikatywność, doskonała organizacja
    własnej pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat
  • Rozwój zawodowy w dynamicznie rosnącej
    organizacji
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę, w przyjaznym
    otoczeniu
  • Rzetelne warunki wynagrodzenia
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Benefity pozapłacowe: kartę sportową, bilety
    do kina, ubezpieczenie grupowe

 

 

 



Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie i rozliczanie umów o pracę, umów zleceń, umów o dzieło
  • Samodzielne realizowanie administracji personalnej (m.in. prowadzenie ewidencji czasu pracy, w tym czasu pracy kierowców, urlopów i zwolnień lekarskich)
  • Samodzielne realizowanie administracji płac (m.in. naliczanie wynagrodzeń pracowników, kosztów w zakresie płac, sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych dla ZUS, US, PFRON, GUS, PUP, WUP, rozliczanie przysługujących benefitów płacowych i pozapłacowych)
  • Kompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowo-płacowej w programie Asseco Business Solutions oraz systemie Finansowo-Księgowym
  • Administracja Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych (rozliczanie płacowe przysługujących benefitów)
  • Współpraca z jednostkami zewnętrznymi (m.in. kontakt z ZUS, US, PFRON, GUS)
  • Komunikacja ze wszystkimi komórkami w Organizacji
  • Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego


Jeżeli podoba Ci się nasza propozycja, a Twoje kompetencje wpisują się w nasze oczekiwania, zaaplikuj przez przycisk "Aplikuj". 

Ogłoszenie archiwalne