SKF Polska S.A.

Specjalista ds. Kadr i Płac

SKF Polska S.A.O firmie

5000-6500 zł brutto / mies.

SKF Polska S.A.

Nieszawska 15

Poznań

Specjalista ds. Kadr i Płac
Miejsce pracy: Poznań

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze kadr i płac, która chciałaby dołączyć do kompetentnego, kilkuosobowego zespołu, obsługującego ok. 700 pracowników w fabryce w Poznaniu, z możliwością zdobycia praktycznego doświadczenia w firmie z 60-letnią tradycją.

Wymagania:

  • Podstawowe wymagania:
  1. znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,
  2. znajomość programu kadrowo – płacowego TETA Constellation Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem,
  3. praktyczna wiedza z zakresu Płatnika,
  4. znajomość programu Excel,
  5. mile widziana znajomość wystawiania RP-7.
  • Wykształcenie: Wyższe wykształcenie kierunkowe.
  • Doświadczenie: Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym.
  • Język angielski: Dobra znajomość w mowie i piśmie.
  • Cechy osobowe: nastawienie na pracę zespołową, własna inicjatywa, samodzielność i dokładność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz skrupulatność, dbałość o komunikację z pracownikami oraz utrzymywanie dobrych relacji, umiejętność pracy z dużą bazą danych i pod presją czasu.

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie zgodności dokumentacji kadrowej  i płacowej z obowiązującymi przepisami i procedurami Spółki.
  • Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Wystawianie świadectw pracy, w tym archiwalnych.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
  • Udzielanie informacji pracownikom w zakresie zatrudnienia i naliczonych świadczeń.
  • Wsparcie dla kadry kierowniczej w tematach związanych ze sprawami pracowniczymi, w tym sporządzanie raportów na potrzeby innych działów.
  • Nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników; wystawianie skierowań na badania lekarskie.
  • Obsługa programu kadrowo – płacowego.
  • Sporządzanie analiz i raportów z zakresu płac i kadr, w tym GUS.
  • Archiwizacja danych.
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.

Oferujemy:

    • Benefit MultiSport.
    • Opieka medyczna Medicover.
    • Zatrudnienie na umowę o pracę.

  • Premia regulaminowa do 10% kwoty wynagrodzenia brutto / miesiąc.
  • Dofinansowanie wakacji letnich i zimowych z funduszu socjalnego

Jesteś zainteresowany/a?

Wyślij do nas swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ znajdującego się poniżej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
SKF jest wiodącym dostawcą technologii w skali globalnej od roku 1907. Naszą mocną stroną jest zdolność do stałego rozwijania nowych technologii – a następnie wykorzystywanie ich do tworzenia produktów zapewniających naszym klientom przewagę konkurencyjną.

Osiągamy to łącząc doświadczenie praktyczne zdobyte w ponad 40 różnych branżach przemysłu z wiedzą na temat wszystkich platform technologicznych SKF: łożysk i ich zespołów, uszczelnień, mechatroniki, usług i systemów smarowania. Jesli chcesz dowiedzieć się więcej o SKF Polska S.A. zapraszamy do obejrzenia poniższego filmu:

Specjalista ds. Kadr i Płac

Poszukujemy osoby z doświadczeniem w obszarze kadr i płac, która chciałaby dołączyć do kompetentnego, kilkuosobowego zespołu, obsługującego ok. 700 pracowników w fabryce w Poznaniu, z możliwością zdobycia praktycznego doświadczenia w firmie z 60-letnią tradycją.

Wymagania:

  • Podstawowe wymagania:
  1. znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz przepisów podatkowych,
  2. znajomość programu kadrowo – płacowego TETA Constellation Kadry i Płace będzie dodatkowym atutem,
  3. praktyczna wiedza z zakresu Płatnika,
  4. znajomość programu Excel,
  5. mile widziana znajomość wystawiania RP-7.
  • Wykształcenie: Wyższe wykształcenie kierunkowe.
  • Doświadczenie: Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kadrowo-płacowym.
  • Język angielski: Dobra znajomość w mowie i piśmie.
  • Cechy osobowe: nastawienie na pracę zespołową, własna inicjatywa, samodzielność i dokładność w działaniu, bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz skrupulatność, dbałość o komunikację z pracownikami oraz utrzymywanie dobrych relacji, umiejętność pracy z dużą bazą danych i pod presją czasu.

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie zgodności dokumentacji kadrowej  i płacowej z obowiązującymi przepisami i procedurami Spółki.
  • Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników.
  • Wystawianie świadectw pracy, w tym archiwalnych.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu.
  • Udzielanie informacji pracownikom w zakresie zatrudnienia i naliczonych świadczeń.
  • Wsparcie dla kadry kierowniczej w tematach związanych ze sprawami pracowniczymi, w tym sporządzanie raportów na potrzeby innych działów.
  • Nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników; wystawianie skierowań na badania lekarskie.
  • Obsługa programu kadrowo – płacowego.
  • Sporządzanie analiz i raportów z zakresu płac i kadr, w tym GUS.
  • Archiwizacja danych.
  • Bieżące monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.

Oferujemy:

    • Benefit MultiSport.
    • Opieka medyczna Medicover.
    • Zatrudnienie na umowę o pracę.

  • Premia regulaminowa do 10% kwoty wynagrodzenia brutto / miesiąc.
  • Dofinansowanie wakacji letnich i zimowych z funduszu socjalnego

Jesteś zainteresowany/a?

Wyślij do nas swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ znajdującego się poniżej.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).

Ogłoszenie archiwalne