Oferta pracy

Specjalista ds. kadr i płac - Pracownik administracyjny

KORNET Sp. z o.o.O firmie

  • Zamość, lubelskie

  • Ważna 17 godzin
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Specjalista ds. kadr i płac - Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Zamość

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem, rozwiązywaniem i kontynuowaniem umów o pracę
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników
  • Dbanie o terminowość przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP, kontrola terminów zaświadczeń oraz uprawnień pracowników
  • Ubezpieczenie floty firmowej i nieruchomości
  • Prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami zewnętrznymi
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację

Profil kandydata:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS Office
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji i rozliczania czasu pracy
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność
  • Umiejętność współpracy i pozytywne nastawienie
  • Zaangażowania
  • Sumienności
  • Odpowiedzialności 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej rodzinnej firmie
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w zgranym zespole Nasza firma istnieje na rynku od ponad 25 lat, a jej pracownicy niejednokrotnie cechują się stażem kilkunastu lat pracy. Pragniemy nawiązać długofalową współpracę z osobą dla której stabilność i sumienność są kluczowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
bottom
Specjalista ds. kadr i płac - Pracownik administracyjny

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, przygotowywanie dokumentów związanych z zawieraniem, rozwiązywaniem i kontynuowaniem umów o pracę
  • Prowadzenie akt osobowych pracowników
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników
  • Dbanie o terminowość przeprowadzania badań lekarskich i szkoleń BHP, kontrola terminów zaświadczeń oraz uprawnień pracowników
  • Ubezpieczenie floty firmowej i nieruchomości
  • Prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami zewnętrznymi
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację

Profil kandydata:

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów pakietu MS Office
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji i rozliczania czasu pracy
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność
  • Umiejętność współpracy i pozytywne nastawienie
  • Zaangażowania
  • Sumienności
  • Odpowiedzialności 

Oferujemy:

  • Pracę w stabilnej rodzinnej firmie
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w zgranym zespole Nasza firma istnieje na rynku od ponad 25 lat, a jej pracownicy niejednokrotnie cechują się stażem kilkunastu lat pracy. Pragniemy nawiązać długofalową współpracę z osobą dla której stabilność i sumienność są kluczowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne