Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalista ds. kadr i płac
SYKOMO firmie
- Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8, 35-083 Rzeszów, PolskaRzeszów, podkarpackie
- Ogłoszenie wygasło 23 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
SYKOM
Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8
Rzeszów
Od przeszło 30 lat zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania wspomagającego działanie biznesu. Aktualnie wprowadzamy na rynek nową wersję systemu kadrowo-płacowego SyKOF HR, w której zastosowano unikatowe rozwiązania dające Klientom zupełnie nowe możliwości w prowadzeniu działów HR, zarządzaniu personelem i organizacją pracy. W związku z tym poszukujemy osób z praktyczną wiedzą z zakresu kadr lub płac o pozytywnym nastawieniu, otwartych na współpracę z innymi ludźmi i zdobywanie nowych doświadczeń w branży IT.
Zachęcamy do aplikowania na stanowisko:
Specjalista ds. modułów kadrowo-płacowych
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- wsparcie merytoryczne przy wdrażaniu modułów kadrowo-płacowych
- analizę potrzeb klientów w zakresie wdrażanego oprogramowania
- współpracę z działem projektowym oraz programistycznym w zakresie rozwoju oprogramowania
- prowadzenie szkoleń dla użytkowników
- udzielanie pomocy i rozwiązywanie problemów z zakresu kadr i płac
- komunikację i utrzymanie dobrych relacji z klientami
Wymagania:
- praktyczna znajomość zagadnień kadrowych i/lub prawa pracy i/lub zasad naliczania wynagrodzeń
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami kadrowo-płacowymi
- znajomość dowolnego programu do obsługi kadr lub płac
- umiejętność analitycznego myślenia i nastawienie na znalezienie rozwiązania
- dobra znajomość programu MS Excel
- umiejętność pracy w grupie, wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z klientem w szczególności w przeprowadzaniu szkoleń i prezentacji
- znajomość programu Płatnik, rozliczeń i deklaracji ZUS, podatków od wynagrodzeń
- umiejętność tworzenia i redagowania opisów oraz instrukcji
Oferujemy:
- ciekawą pełną wyzwań pracę
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia
- pracę w zespole specjalistów i ekspertów z wieloletnim doświadczeniem
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej i/lub komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu
- możliwość rozwoju w branży IT
Ogłoszenie archiwalne