Specjalista ds. kadr i płac

  • Sosnowiec, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 21.05.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 20.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zakład Wyrobów Metalowych "HARTMET" Lis Krzysztof

    Zakład Wyrobów Metalowych HARTMET to firma produkcyjno-usługowa branży metalowej działająca od 1983 roku. Firma usytuowana jest na powierzchni 10 000 m2. Przedmiotem jej podstawowej produkcji pozostają części m.in do maszyn górniczych, budowlanych. Zakład wytwarza szeroki asortyment wyrobów, w szczególności : tuleje, wały i koła zębate.

    Ponadto w zakres świadczonych usług skrawaniem wchodzi specjalistyczne :

    • toczenie
    • szlifowanie
    • dłutowanie
    • wiercenie
    • pełny zakres obróbki cieplno-chemicznej.

    Stałe inwestowanie w nowoczesny park maszynowy ( w tym zakup jedynej w Polsce maszyny pomiarowej Carl Zeiss PRISMO Navigator do certyfikacji produktów o unikatowej specyfice), umożliwia ścisłą ponad 20 letnią współpracę z większością polskich kopalń w zakresie wykonywania części zamiennych do kombajnów górniczych .

    Park maszynowy składa się w przeważającej części z maszyn sterowanych numerycznie w systemie CNC. 
    Wdrażanie innowacyjnych technologii stanowi kluczowy czynnik sprostania aktualnie kształtującym się warunkom rynkowym. Pozwala to na osiągnięcie silnej pozycji firmy w dynamicznie zmieniających się potrzebach kontrahentów. 

    Chcąc sprostać wymaganiom klientów pod względem jakości wytwarzanych wyrobów, firma otrzymała w 2013 roku certyfikat jakości ISO 9001-2008 TUV Rheinland.

    Specjalista ds. kadr i płac

    Miejsce pracy: Sosnowiec
    Opis stanowiska:
    • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
    • przygotowanie oraz naliczanie wynagrodzeń i zasiłków dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie)
    • rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów oraz zwolnień lekarskich
    • sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników
    • sporządzanie deklaracji związanych z rozliczaniem wynagrodzeń, rozliczeń dla ZUS i US, PFRON (SOD)
    • prowadzenie kasy i realizacja przelewów
    • obsługa programu Płatnik 
    Wymagania:
    • doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata), najlepiej w zakładzie produkcyjnym
    • doświadczenie i wiedza w dziedzinie twardego HR, szczególnie w administracji płac, podatków i ubezpieczeń społecznych
    • znajomość narzędzi do zarządzania zasobami ludzkimi i płacami, w tym znajomość Płatnika
    • praktyczna znajomość MSOffice, zwłaszcza Excela
    • język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym
    Oferujemy:
    • stabilne zatrudnienie 
    • umowa o pracę 
    • system premiowy
    • jednozmianowy czas pracy 
    • trzynasta pensja 

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.