Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. kadr i płac
Demant Operations Poland Sp. z o.o.
Szczecin, zachodniopomorskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Zostań częścią naszego zespołu!
Dołącz do unikatowego działu HR Core Deliveries Poland, który łączy w sobie kadry, płace, benefity oraz controlling HR. Jesteśmy zespołem, który wspiera 6 różnych firm będących w naszej grupie kapitałowej, ulokowanych w Szczecnie, Mierzynie, Warszawie i Gdańsku.
Jesteśmy wesołym, zgranym i wspierającym się zespołem. Nasze wartości to współpraca, zaangażowanie i rozwój.
W codziennej pracy będziesz miał/a do czynienia z różnymi wyzwaniami. Co spółka czy pracownik to inny case. U nas nie ma nudy a jest ciągły rozwój.
Pracując z nami otrzymasz
- umowę o pracę w międzynarodowej firmie;
- dostęp do nowoczesnych systemów i narzędzi pracy;
- dołączenie do 11 osobowego przyjaznego Teamu;
- szkolenia rozwijające kompetencje merytoryczne i osobowościowe;
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy 7-9;
- okazjonalną pracę z domu;
- spotkania integracyjne/ Teambuilding;
- benefity (pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, zniżki do wielu miejsc w Szczecinie, wakacje w Danii i wiele innych).
Jakie zadania czekają na Ciebie ?
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy).
- Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy.
- Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.
- Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
- Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich.
- Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
- Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- Przygotowywanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań, zestawień i raportów.
Idealnie jeśli
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata (preferowana: branża produkcyjna bądź outsourcing);
- znasz przepisy kodeksu pracy oraz innych ustaw związanymi ze świadczeniami pracowniczymi (ZUS/PIT);
- masz doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców;
- znasz programy Excel, Word w stopniu dobrym;
- znasz język angielski w stopniu komunikatywnym;
- pracowałaś/eś już z programami kadrowo-płacowymi lub SAP HR;
- masz umiejętność budowania relacji;
- jesteś odpowiedzialny/a i samodzielny/a;
- cechuje cię pozytywne nastawienie.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszenie archiwalne