Specjalista ds. kadr i płac

Demant Operations Poland Sp. z o.o.

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Zostań częścią naszego zespołu!

Dołącz do unikatowego działu HR Core Deliveries Poland, który łączy w sobie kadry, płace, benefity oraz controlling HR.  Jesteśmy zespołem, który wspiera 6 różnych firm będących w naszej grupie kapitałowej, ulokowanych w Szczecnie, Mierzynie, Warszawie i Gdańsku.  
Jesteśmy wesołym, zgranym i wspierającym się zespołem. Nasze wartości to współpraca, zaangażowanie i rozwój. 
W codziennej pracy będziesz miał/a do czynienia z różnymi wyzwaniami. Co spółka czy pracownik to inny case. U nas nie ma nudy a jest ciągły rozwój.

 

Pracując z nami otrzymasz

  • umowę o pracę w międzynarodowej firmie;
  • dostęp do nowoczesnych systemów i  narzędzi pracy;
  • dołączenie do 11 osobowego przyjaznego Teamu;
  • szkolenia rozwijające kompetencje merytoryczne i osobowościowe;
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy 7-9;
  • okazjonalną pracę z domu;
  • spotkania integracyjne/ Teambuilding;
  • benefity (pakiet medyczny, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, zniżki do wielu miejsc w Szczecinie, wakacje w Danii i wiele innych).

 

 
Specjalista ds. kadr i płac

Jakie zadania czekają na Ciebie ?

  • Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy).
  • Sporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy.
  • Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie.
  • Ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich.
  • Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.
  • Udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
  • Przygotowywanie wymaganych przepisami prawa sprawozdań, zestawień i raportów.




Idealnie jeśli

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min 3 lata (preferowana: branża produkcyjna bądź outsourcing);
  • znasz przepisy kodeksu pracy oraz innych ustaw związanymi ze świadczeniami pracowniczymi (ZUS/PIT);
  • masz doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemców;
  • znasz programy Excel, Word w stopniu dobrym;
  • znasz język  angielski w stopniu komunikatywnym;
  • pracowałaś/eś już z programami kadrowo-płacowymi lub SAP HR;
  • masz umiejętność budowania relacji;
  • jesteś odpowiedzialny/a i samodzielny/a;
  • cechuje cię pozytywne nastawienie. 




Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Masz pytania? Napisz do nas

Ogłoszenie archiwalne