Oferta pracy

Specjalista ds. Kadr i Płac

Klient Pracuj.pl

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • obsługa kadrowo - płacowa pracowników Spółki (umowy o pracę, umowy zlecenia, kontrakty);

  • prowadzenie akt osobowych;

  • rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji;

  • realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON, PPK;

  • naliczanie list płac;

  • obsługa benefitów pracowniczych oraz ZFŚS;

  • praca z programem Sage Symfonia Kadry i Płace oraz modułem e-pracownik przy stałym wsparciu informatycznym;

  • współpraca z agencjami pracy tymczasowej;

  • przygotowywanie zestawień i raportów z zakresu kadr i płac oraz kosztów pracy;

  • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce;

  • kontakt z pracownikami w zakresie kadr i płac, wyjaśnianie niejasności, pomoc w rozwiązywaniu problemów;

  • współpraca z Centralą Grupy w ramach projektów realizowanych w obszarze payroll.

Nasze wymagania

  • minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu dokumentacji kadrowo-płacowej;

  • praktyczna znajomość programu Sage Symfonia Kadry i Płace oraz programu Płatnik – warunek konieczny;

  • znajomość języka angielskiego (współpraca z Centralą Grupy);

  • praktyczna znajomość prawa pracy;

  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu administracji personalnej, naliczania wynagrodzeń, podatków oraz ubezpieczeń społecznych;

  • doświadczenie w pracy w obszarze kadr i płac w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem;

  • dobra znajomość pakietu MS Office;

  • odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań;

  • dbałość o szczegóły;

  • zdolność pracy pod presją czasu;

  • umiejętność analitycznego myślenia;

  • komunikatywność w kontaktach z innymi pracownikami.

To oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;

  • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji;

  • możliwość pracy w trybie hybrydowym;

  • opiekę medyczną i inne benefity pracownicze po okresie próbnym;

  • wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji;

  • możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego;

  • udział w ciekawych projektach.

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają wstępnej selekcji Twojego CV

2

Mailowo zapytamy Cię o zgodę na przekazanie CV do Pracodawcy

3

Sprawdź: mail od nas może wpaść do Twojego SPAMU

4

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do Pracodawcy

5

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

6

Jeżeli Pracodawca będzie na TAK, skontaktuje się z Tobą