Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Kadr i Płac

Rentokil Polska Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

 

Rentokil Polska jest częścią Grupy Rentokil Initial, firmy działającej na rynku od 1927 roku.

Praca w dużej Brytyjskiej firmie o międzynarodowym zasięgu, Rentokil Initial działa w ponad 80 krajach, niemal na wszystkich kontynentach. W skład Grupy Rentokil Initial wchodzą marki: Rentokil (Dezynfekcja, Dezynsekcja, Deratyzacja), Initial (rozwiązania i produkty z zakresu higieny rąk, powierzchni i powietrza), AromaCorp (marketing zapachowy i muzyczny) oraz Ambius (kompozycje kwiatowe, zielone aranżacje)

Więcej informacji o firmie na  https://www.rentokil-initial.pl/

Specjalista ds. Kadr i Płac

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowywanie umów i pozostałej dokumentacji w procesie zatrudniania pracownika
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Naliczanie i wypłatę wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych, składek ZUS a także zaliczek na podatek dochodowy
  • Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRON, GUS
  • Dokonywanie potrąceń i sporządzanie rozliczeń miesięcznych składek PPK
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowych
  • Monitorowanie terminów szkoleń medycyny pracy i BHP
  • Wystawianie świadectw pracy i innych dokumentów pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy
  • Odpowiadanie na zapytania ze strony pracowników 
  • Bieżąca współpraca z Działem Finansowo - Księgowym w kwestiach związanych z rozliczeniami wynagrodzeń
  • Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrznych jednostek organizacyjnych oraz wspieranie dobrych praktyk, aby procesy administracyjne najlepiej odpowiadały potrzebom biznesowym i wymogom prawnym

Poszukujemy osoby:

  • Z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku
  • Z praktyczną znajomością przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Ze znajomością programu Comarch Optima
  • Swobodnie posługującej się pakietem MS Office, w szczególności MS Excel
  • Charakteryzującą się rzetelnością i zaangażowaniem w wykonywanie zadań oraz zdolnością organizacji pracy
  • O wysokich umiejętnościach interpersonalnych w tym współpracy z osobami z różnych szczebli organizacji
  • Ze znajomością języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w procesie przejmowania pracowników zgodnie z art 23 kp

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w stabilnej międzynarodowej organizacji
  • Ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Odpowiedzialność i samodzielność działania
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej

Ogłoszenie archiwalne