Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kadr i płac

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 17.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. kadr i płac (100%)
    Miejsce pracy: Warszawa

    Teknos jest globalną firmą, która prowadzi działalność w branży powłok w ponad 20 krajach w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Zatrudnia 1800 osób, a jej roczna wartość sprzedaży netto wynosi około 408 mln euro. Teknos należy do czołowych dostawców powłok przemysłowych i ma ugruntowaną pozycję w sektorach sprzedaży detalicznej i powłok do zastosowań architektonicznych. Założone w 1948 roku przedsiębiorstwo jest jedną z największych rodzinnych firm w Finlandii. Celem firmy jest uczynić świat trwalszym, oferując zaawansowane technicznie farby i powłoki, które zapewniają długotrwałą ochronę. W firmie Teknos zawsze nawiązujemy bliską współpracę z klientami. Wierzymy, że kluczem do sukcesu jest personel, dlatego opieramy naszą kulturę korporacyjną na rodzinnych wartościach, uważnie słuchamy wszystkich pracowników i zachęcamy ich do podejmowania inicjatywy. Naszym celem jest wykorzystać olbrzymi potencjał wykwalifikowanego personelu do tworzenia nowych rozwiązań dla klientów. W ostatnich latach nasza firma dynamicznie się rozrosła, a obecnie realizujemy strategię intensywnego rozwoju. Aby dalej odgrywać wiodącą rolę w branży i zapewniać jednostkom biznesowym usługi najwyższej jakości, poszukujemy Specjalisty ds. kadr i płac dla naszych oddziałów w Warszawie i Gdyni. Lokalizacja miejsca pracy to siedziba firmy w Warszawie.

    Zakres obowiązków:

    • przygotowywanie dokumentacji wynikającej z nawiązania i rozwiązania stosunku pracy oraz zmian warunków umów o pracę,
    • prowadzenie akt osobowych oraz innej wymaganej przepisami dokumentacji kadrowej,
    • prowadzenie ewidencji i dokonywanie rozliczania czasu pracy oraz monitorowanie prawidłowości,
    • monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów,
    • sporządzanie informacji dla potrzeb wewnętrznych firmy oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych, ZUS, US, GUS,
    • sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
    • sporządzanie i księgowanie listy płac,
    • prawidłowe naliczanie od wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz składek na Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych
    • rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, dodatkowych macierzyńskich, rodzicielskich, ojcowskich i świadczeń rehabilitacyjnych,
    • rozliczanie umów cywilnoprawnych zawartych z osobami fizycznymi, w tym rejestracja danych dotyczących zgłoszenia i wyrejestrowania zleceniobiorców do i z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,
    • terminowe naliczanie i rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, w tym dokonywanie rocznego obliczenia podatku,
    • przygotowywanie dokumentów do ZUS, w tym: związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem
      do celu naliczenia emerytury i renty (Rp-7), do kontynuacji wypłaty przez ZUS zasiłku chorobowego po rozwiązaniu stosunku pracy (druku Z-3) oraz wniosków do uzyskania świadczenia rehabilitacyjnego (Np-7),
    • rozliczanie świadczeń pozapłacowych,
    • rozliczanie delegacji pracowniczych (krajowych i zagranicznych),
    • koordynowanie pracy w globalnym systemie HCM wspomagającym zarządzanie Kapitałem Ludzkim,
    • uczestnictwo w ankietach badających poziom wynagrodzeń w kraju oraz poziom zadowolenia pracowników.

    Oczekiwania:

    • minimum 5-letnie doświadczenie związane z samodzielnym naliczaniem wynagrodzeń, rozliczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zaliczek na pdof,
    • znajomość przepisów prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,
    • dobra organizacja czasu pracy i przestrzeganie terminów ustawowych i umownych,
    • dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel), systemu Płatnik.

    Mile widziane:

    • znajomość systemu kadrowo – płacowego Enova,
    • znajomość systemu księgowego IFS,
    • znajomość języka angielskiego.

    Oferujemy:

    • pracę, która ma znaczenie: działamy jako zespół i wspólnie osiągamy wyznaczone cele,
    • dobrą atmosferę w silnie zmotywowanym i wykwalifikowanym zespole, który w swojej pracy kieruje się wartościami,
    • możliwość rozwoju oraz ciągłego podnoszenia kwalifikacji, m.in. w trakcie szkoleń zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych,
    • świadczenia pozapłacowe: pakiet medyczny oraz socjalny.
    Prosimy o przesłanie aplikacji do naszego systemu rekrutacji do 30 kwietnia 2019 r.
    klikając w przycisk aplikowania.

    W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:

    Katarzyna Kieliszczyk ([email protected]), Dyrektor Finansowy lub Jacek Karnicki Schweizer, Główny Specjalista ds. Personalnych ([email protected]); lub telefonicznie w piątek, 26 kwietnia (+48 605 333 520 Katarzyna Kieliszczyk lub +41 79 305 6635 Jacek Karnicki Schweizer) w godzinach 10:00-12:00 CET.

    Klauzula informacyjna: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".