Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. kadr i płac

Mac Auditor Spółka z o.o.

  • Obrzeżna 5, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Mac Auditor Spółka z o.o.

Obrzeżna 5

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Twoim zadaniem będzie prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej Klientów Mac Auditor. Nasi Klienci to podmioty z różnych branż, o różnych profilach działalności, stosujący różne rozwiązania softwarowe, komunikujący się w języku polskim oraz angielskim. Do każdego z klientów podchodzimy w sposób indywidualny, co oznacza ścisłą współpracę, ale również wiele ciekawych wyzwań w codziennej pracy. Istotna jest dla nas samodzielność w prowadzeniu spraw pracowniczych i budowanie partnerskich relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację w sprawach HR i płacowych. Praca będzie odbywała się pod nadzorem merytorycznym kierownika działu i przy wsparciu asystentów. Doceniamy inwencję w działaniu, zaangażowanie w rozwój rozwiązań usprawniających działanie zespołu.

Podział czasu pracy
60%

Praca w biurze

40%

Home office

Nasze wymagania

  • Znajomość prawa pracy, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, PFRON,

  • Doświadczenie na samodzielnym stanowisku 2-3 lata,

  • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe kierunkowe oraz ukończone kursy z obszaru kadr i płac),

  • Znajomość różnych form zatrudniania oraz praktyczna umiejętność rozliczania tych umów,

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Umiejętność pracy pod presją czasu,

  • Terminowość,

  • Dokładność,

  • Zdolności organizacyjne.

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego - dodatkowy atut.

To oferujemy

  • Pracę w profesjonalnym zespole, kierowanym przez biegłych rewidentów,

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w innej preferowanej formie,

  • Dodatkowe benefity (abonament medyczny, karnet sportowy),

  • Przyjazny proces onboardingu i wdrożenie do zadań,

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach i pracę z różnymi Klientami,

  • Dostęp do płatnych platform wiedzy branżowej oraz do materiałów branżowych,

  • Pracę przy wsparciu zespołu asystentów i specjalistów,

  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00,

  • Możliwość korzystania z opcji home office do 2 dni w tygodniu.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

Rekrutacja

Rekrutacja to dla obu stron bardzo ważny moment.

Dla Ciebie to czas na poznanie nas jako potencjalnego pracodawcy. Zadania pytań i znalezienia odpowiedzi "Czy to na pewno ta firma?".

Dla nas to okazja, aby poznać Ciebie przede wszystkim jako człowieka. Kim jesteś, co Ciebie motywuje, czego oczekujesz.

Nasze rekrutacje prowadzone są w swobodnej atmosferze, w dogodnym dla Ciebie czasie.

ETAP 1

Selekcja aplikacji

• Dokładnie czytamy Twoje CV

• Szukamy elementów spójnych z oczekiwaniami na stanowisku

• Prosimy o wykonanie testów kompetencji z języka angielskiego oraz wiedzy merytorycznej. Testy w sumie mogą zająć ok. 60 min

• Zapraszamy wybranych kandydatów na spotkanie rekrutacyjne

ETAP 2

Spotkanie rekrutacyjne

• Spotkasz się z jedną lub kilkoma osobami naszej organizacji (na pewno będzie w śród nich Twój bezpośredni przełożony)

• Porozmawiamy między innymi o Twoich wcześniejszych doświadczeniach, kompetencjach i oczekiwaniach finansowych

• Będziemy poszukiwać u Ciebie kluczowych na danym stanowisku umiejętności, wiedzy i postaw

• Możemy poprosimy o rozwiązanie zadań z wiedzy merytorycznej oraz sprawdzić znajomość Excela

• Spotkanie to również okazja dla Ciebie do zadania pytań czy porozmawiania o Twoich wątpliwościach

• Bez względu na wynik rozmowy, zawsze otrzymasz informację zwrotną

ETAP 3

Wybór osoby do zatrudnienia

• Bezpośredni przełożony analizuje dokładnie wszystkich kandydatów, z którymi się spotkał

• Wybiera osobę, w której pokłada największe nadzieje (wybór nie zawsze jest łatwy) i składa jej ofertę

• Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, przechodzimy do formalności związanych z zatrudnieniem

ETAP 4

Wdrożenie do pracy

Wiemy jak ważny jest pierwszy dzień pracy, dlatego robimy wszystko, abyś czuł się komfortowo i miał dobre wspomnienia z rozpoczęcia nowego etapu zawodowego.

Aplikuj i wznieś karierę na wyższy poziom

Mac Auditor Spółka z o.o.

Mac Auditor rozpoczął działalność w 1994 roku w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony biznesu na usługi w obszarze audytu, księgowości i doradztwa. Wywodzimy się ze środowiska Szkoły Głównej Handlowej i po dziś dzień utożsamiamy się z misją uczelni, której celem jest rozwój potencjału intelektualnego oraz kształcenie liderów w odpowiedzi na wyzwania przyszłości.

Założycielem firmy jest prof. dr hab. Gertruda Krystyna Świderska, wieloletni kierownik katedry rachunkowości menedżerskiej SGH, przewodniczący komisji egzaminacyjnej PIBR oraz członek komitetu krajowych standardów rachunkowości przy Ministerstwie Finansów.

Zespół Mac Auditor tworzą biegli rewidenci, księgowi oraz specjaliści reprezentujący najwyższy poziom profesjonalizmu, posiadający doświadczenie zdobywane w projektach na rzecz licznych polskich i międzynarodowych klientów. Stosujemy najwyższe standardy pracy, obejmujące m. in. system zarządzania jakością ISO 9001, w zakresie świadczenia usług przeglądów i badań sprawozdań finansowych, innych usług atestacyjnych i usług pokrewnych. Jesteśmy członkami Polskiej Izby Biegłych Rewidentów oraz podlegamy nadzorowi PCAOB, amerykańskiej organizacji zrzeszającej podmioty uprawnione do badania spółek publicznych.

Stanowimy zespół, który wychodzi poza powszechnie przyjęte schematy.

MAC AUDITOR W LICZBACH

• Zatrudniamy ponad 100 pracowników

• W księgowości wyodrębnione są 3 zespoły księgowe, kierowane przez Głównych Księgowych

• W kadrach i płacach wyodrębnione są 3 zespoły, kierowane przez Specjalistów ds. kadr i płac

• W księgowości pracuje blisko 60 osób

• W kadrach i płacach pracuje blisko 25 osób

• Naszą organizację dzielnie wspierają 4 osoby z działu operacyjnego

• Średnio co pół roku wręczamy awanse 8 osobom

KOGO ZATRUDNIAMY - KSIĘGOWOŚĆ

W księgowości pracują wysokiej klasy specjaliści jak i osoby, które dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę zawodową. Aby rozpocząć pracę w księgowości istotna będzie Twoja wiedza.

W księgowości wyodrębniono takie stanowiska jak:

• praktykant

• asystent ds. księgowości

• młodszy księgowy

• księgowy

• samodzielny księgowy

• główny księgowy

KOGO ZATRUDNIAMY – KADRY I PŁACE

Tak jak i w księgowości tak i w kadrach i płacach zatrudniamy świetne osoby. Doświadczenie będzie niezbędne od stanowiska młodszego specjalisty. Jeżeli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z kadrami i płacami to najważniejsze będą Twoje chęci i osobowość!

Struktura tego działu kształtuje się następująco:

• praktykant

• asystent ds. kadr i płac

• młodszy specjalista ds. kadr i płac

• specjalista ds. kadr i płac

• starszy specjalista ds. kadr i płac

Przewiń do profilu firmy