CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Specjalista ds. kadr i płac

CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

CREDOS ACCOUNTING SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ofiar Oświęcimskich 19a

Wrocław

opis
Credos Accounting Services sp. z o.o. jest ogólnopolskim biurem księgowym. 

Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju, dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości i finansów.

Do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Wrocław

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników dla Klientów zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;
  • Samodzielna obsługa klientów w zakresie kadrowo – płacowym;
  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac;
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych  w systemie kadrowo-płacowym;
  • Prowadzenie teczek osobowych;
  • Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz Urzędami;
  • Sporządzanie list płac;
  • Sporządzanie informacji dotyczące urlopów, absencji innych dla celów zarządczych;
  • Uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków.

Wymagania:

Poszukujemy kandydata, który:

  • posiada minimum 5 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku,
  • z zaangażowaniem, otwartością i inicjatywą podchodzi do rozwiązywania problemów,
  • z chęcią poszerza wiedzę i podąża ścieżką rozwoju,
  • posiada umiejętność organizacji pracy własnej i innych.

Inne oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (najlepiej kierunkowe); 
  • staż pracy przy świadczeniu usług kadrowo-płacowych;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
  • znajomość programu PŁATNIK;
  • mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
  • odpowiedzialność, dyskrecja.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju poprzez szkolenia, naukę języków, indywidualne podejście do pracownika.
  • poza wynagrodzeniem podstawowym - system premiowania,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Credos Accounting Services sp. z o.o. jest ogólnopolskim biurem księgowym. 

Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju, dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości i finansów.

Do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników dla Klientów zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;
  • Samodzielna obsługa klientów w zakresie kadrowo – płacowym;
  • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac;
  • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych  w systemie kadrowo-płacowym;
  • Prowadzenie teczek osobowych;
  • Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz Urzędami;
  • Sporządzanie list płac;
  • Sporządzanie informacji dotyczące urlopów, absencji innych dla celów zarządczych;
  • Uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków.

Wymagania:

Poszukujemy kandydata, który:

  • posiada minimum 5 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku,
  • z zaangażowaniem, otwartością i inicjatywą podchodzi do rozwiązywania problemów,
  • z chęcią poszerza wiedzę i podąża ścieżką rozwoju,
  • posiada umiejętność organizacji pracy własnej i innych.

Inne oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (najlepiej kierunkowe); 
  • staż pracy przy świadczeniu usług kadrowo-płacowych;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
  • znajomość programu PŁATNIK;
  • mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
  • odpowiedzialność, dyskrecja.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju poprzez szkolenia, naukę języków, indywidualne podejście do pracownika.
  • poza wynagrodzeniem podstawowym - system premiowania,
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest Credos Accounting Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 47. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne