Ta oferta pracy jest nieaktualna od 639 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kadr i płac

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 09.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Credos Accounting Services sp. z o.o. 
    jest ogólnopolskim biurem księgowym.
    http://biurorachunkowecredos.pl/

     
    Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju, dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości i finansów.

    Do naszego zespołu
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. kadr i płac
    Miejsce pracy: Wrocław

     

    Obsługujemy spółki kapitałowe wielu branż, na różnym etapie rozwoju,
    dostarczając opiekę i doradztwo w zakresie księgowości, kadr i finansów.

    Do naszego zespołu we Wrocławiu poszukujemy osoby, która:

    • posiada minimum 5 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku,
    • z zaangażowaniem, otwartością i inicjatywą podchodzi do rozwiązywania problemów,
    • z chęcią poszerza wiedzę i podąża ścieżką rozwoju,
    • posiada umiejętność organizacji pracy własnej i innych.
    Zakres obowiązków:

    prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników dla Klientów zewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie;
    • Samodzielna obsługa klientów w zakresie kadrowo – płacowym
    • Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
    • Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS
    • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;
    • Wprowadzanie i aktualizowanie danych  w systemie kadrowo-płacowym
    • Prowadzenie teczek osobowych
    • Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
    • Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami oraz Urzędami
    • Sporządzanie list płac
    • Sporządzanie informacji dotyczące urlopów, absencji innych dla celów zarządczych
    • Uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe (najlepiej kierunkowe); 
    • staż pracy przy świadczeniu usług kadrowo-płacowych;
    • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa cywilnego oraz przepisów o ochronie danych osobowych;
    • znajomość programu PŁATNIK;
    • mile widziana znajomość programu SYMFONIA;
    • znajomość języka angielskiego;
    • umiejętność komunikowania się;
    • systematyczność, samodzielność, skrupulatność;
    • odpowiedzialność, dyskrecja;
    • nastawienie na współpracę, otwartość na zmiany;
    • umiejętności budowania relacji ze współpracownikami.

    Oferujemy:

    • możliwość rozwoju poprzez szkolenia, naukę języków, indywidualne podejście do pracownika.
    • poza wynagrodzeniem podstawowym - system premiowania,
    • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).