Oferta pracy

Specjalista ds. kadr i płac z elementami księgowości

mKsięgowość Sp z o.o.O firmie

  • śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Praca zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

mKsięgowość to biuro rachunkowe będące częścią grupy mBiuro specjalizującej się w outsourcingu usług biurowo-księgowych skierowanych do przedsiębiorców. Posiadamy 14 oddziałów w największych miastach Polski.

 

Do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanego i komunikatywnego specjalisty w zakresie obsługi kadrowo-księgowej.

 

Oferujemy możliwość pracy stacjonarnej w jednym z 14 biur w Polsce (Wrocław, Warszawa, Łódź, Katowice, Poznań, Trójmiasto) lub pracy w 100% zdalnej - wymagana dyspozycyjność telefoniczna, e-mailowa pon-pt 8-16.

Specjalista ds. kadr i płac z elementami księgowości
Miejsce pracy: cała Polska, praca zdalna

 

Opis stanowiska:

  • prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków;
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PIT, PFRON itp.;
  • rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich itp.;
  • prowadzenie bieżących spraw związanych z zatrudnieniem m.in. umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, aneksy do umów, urlopy, zwolnienia lekarskie, badania lekarskie, wystawianie zaświadczeń, świadectw pracy, rozliczenia delegacji;
  • prowadzenie akt osobowych;
  • przygotowywanie rocznych zeznań podatkowych dla pracowników;
  • kontakt z urzędami w sprawach związanych ze świadczonymi przez mKsięgowość usługami;
  • mailowy i telefoniczny kontakt z Klientami w godzinach pracy biura tj. pn-pt 8-16;
  • ścisła współpraca z księgowymi;
  • kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych i/lub KPiR w zależności od posiadanych umiejętności i doświadczenia.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF, PFRON;
  • doświadczenie w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych i/lub KPiR będzie dużym atutem;
  • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych (płatnik, optima);
  • dyspozycyjność do mailowego i telefonicznego kontaktu z Klientami w czasie pracy biura tj. pn-pt w godz. 8-16;
  • doświadczenie w pracy z Klientem biznesowym;
  • samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, terminowość, dobra organizacja pracy;
  • wysoka kultura osobista;
  • dynamika w działaniu i bieżącej reakcji na potrzeby Klienta;
  • doświadczenie w pracy z Klientem (kontakt mailowy, telefoniczny);
  • znajomość języka angielskiego w minimum w stopniu podstawowym.

Oferujemy:

  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy w 100% zdalnej;
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B w zależności od preferencji;
  • pracę w dynamicznym i zgranym zespole.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy