Ta oferta pracy jest nieaktualna od 57 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kadr i płac ze znajomością języka niemieckiego oraz francuskiego

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 20.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Witamy w beeline!
     
    Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach, którą realizujemy z sukcesem już od 1990 roku. Nasze popularne marki SIX i I AM są dostępne w 23 050 punktach sprzedaży w 60 krajach. To sprawia, że beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących sztuczną biżuterię oraz modne dodatki. Prawie 5 000 pracowników dba o stały rozwój firmy na nowych rynkach oraz o ciągłe poszerzanie oferty naszych marek. Działamy z pasją i odpowiedzialnością, co zapewnia nam sukces i nieustanny rozwój.
     
    Chciałbyś zostać jednym z nas? 
     
    W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowiska:
    Specjalista ds. kadr i płac
    ze znajomością języka niemieckiego oraz francuskiego
    Miejsce pracy: Kraków - Rynek Główny

    Twoje obowiązki:

    • administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy na rynki Austrii i Szwajcarii (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentow HR, prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy; zwolnień lekarskich itp.)
    • codzienne wsparcie w procesach payroll'owych;
    • koordynowanie wszystkich procesów związanych z bezpieczeństwem i zdrowiem pracowników;
    • obsługa zapytań pracowników dotyczących kwestii kadrowych i płacowych;
    • zapewnienie wsparcia HRowego oraz administracyjnego pracownikom oraz managerom;
    • monitorowanie zmian w prawie pracy, podatkach oraz ubezpieczeniach społecznych;
    • współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie naliczania wynagrodzeń.

    To, co możemy zaoferować:

    • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie;
    • pracę w nowoczesnym biurze w samym centrum Krakowa;
    • atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy itp.).

    To, czego oczekujemy od Ciebie: 

    • minimum roku doświadczenia w administracji personalnej i payroll'u;
    • znajomości języka niemieckiego oraz francuskiego na poziomie zaawansowanym – warunek konieczny;
    • dobrej znajomości języka angielskiego;
    • minimum dobrej znajomość Excela – warunek konieczny;
    • dobrej organizacji czasu pracy, dokładności oraz samodzielności;
    • komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole.
    Jeśli chciałbyś dołączyć do szybko rozwijającej się firmy i dzielić swój zapał z dynamicznym zespołem, to trafiłeś pod właściwy adres!
     
    Pozostaje nam już tylko się poznać. 

    Uprzejmie informujemy, że będziemy kontaktować się tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę beeline Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania".