Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Kadr i Płac
Tigura Sp. z o.o. O firmie
Zielona Góra, lubuskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Dla naszego Partnera – firmy z branży E-commerce – poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i PłacNumer ref.: Miejsce pracy: Zielona Góra
OPIS STANOWISKA:
- Pełna obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie list płac, ewidencja czasu pracy;
- Sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT;
- Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych;
- Terminowe rozliczanie składek PFRON i sporządzanie deklaracji lub wniosków WND;
- Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów księgowych;
- Dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (faktury zakupu, WB);
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US etc.), obsługa kontroli dotyczących zagadnień płacowo – kadrowych;
- Realizację innych zadań z zakresu podstawowej księgowości zleconych przez Głównego Księgowego.
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane ekonomiczne;
- Znajomość prawa: pracy, podatkowego i ustawy o rachunkowości;
- Znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook) oraz znajomość programu Płatnik;
- Praktyczna umiejętność tworzenia deklaracji ZUS i PIT oraz obsługi wniosków PFRON (WND, DEK);
- Znajomości przepisów dotyczących PPK;
- Rzetelność, odpowiedzialność, dokładność i zaangażowanie;
- Umiejętność pracy w zespole.
- Stabilne zatrudnienie w szybko rozwijającej się firmie w oparciu o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od dotychczasowego doświadczenia i umiejętności;
- Pracę w doświadczonym i przyjaznym zespole;
- Dodatkowe benefity: kartę Multisport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne