Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń oraz wsparcia Zarządu Grupy Delko w sprawach personalnych

Delko S.A.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Pełna obsługa dokumentacji kadrowej, list płac szeregowych pracowników centrali Grupy (UOP, listy płac, ZUS etc.). Około 120-180 teczek przy małej fluktuacji.

  • Przygotowywanie, prowadzenie dokumentacji personalnej, uchwał, umów dotyczących kadr (stanowiska menadżerskie) Grupy (powołania, umowy B2B, kontrakty menadżerski, UOP i inne).

  • Współtworzenie, naliczanie, sprawdzanie systemów rozliczeń premiowych stanowisk menadżerskich w oparciu o osiągane wyniki podległych działów / spółek.

  • Wyliczanie kosztów stanowisk menadżerskich.

  • Kontrola i wyliczanie innych kosztów związanych ze stanowiskami menadżerskimi.

  • Prowadzenie archiwum dokumentacji jw.

  • Prowadzenie kartotek osobowych w Excel.

  • Sporządzanie okresowych raportów kosztów osobowych stanowisk menadżerskich dla potrzeb Zarządu Grupy.

  • Wsparcie Zarządu Grupy w procesach rekrutacji kadry menadżerskiej.

  • Zdalna współpraca z dyrektorem finansowym i główną księgową Grupy a także działami finansowych poszczególnych spółek Grupy.

  • Współpraca z radcą prawnym, doradcą podatkowym.

  • Załatwianie spraw w urzędach.

  • Inne prace biurowe – dokumentacyjne na potrzeby Zarządu Grupy.

Nasze wymagania

  • Minimum 5 lat czynnej pracy zawodowej związanej ze stanowiskami w służbie kadrowej, księgowej.

  • Dobra wiedza w zakresie księgowości, dokumentacji kadrowej.

  • Biegła znajomość programów IT, Excel, kadrowych, Word.

  • Komunikatywność, łatwość zdalnego nawiązywania kontaktów zawodowych.

  • Nieposzlakowana opinia zawodowa, szczególnie w zakresie utrzymania tajemnicy zawodowej.

  • Umiejętność tworzenia zestawień, wyliczeń, analizy danych i wyciągania wniosków.

  • Umiejętność samodzielnego znajdowania rozwiązań, analizy przepisów, także poprzez wiedzę dostępną w Internecie.

  • Znajomość zagadnień prawnych lub podatkowych będzie dodatkowym atutem.

  • Wykształcenie profilowe ekonomiczne lub administracyjne.

To oferujemy

  • W pełni samodzielne, odpowiedzialne stanowisko w centrali w strukturze dużej Grupy (1200 pracowników, 16 spółek zależnych) podległe pod Dyrektora finansowego i Zarząd Grupy.

  • Praca w strukturze rozproszonej geograficznie (spółki i biura w całej Polsce).

  • Miejsce stałe pracy: okolice Wrocław Grabiszyn (PKP) – FAT (Grabiszyńska), dobry dojazd, parking. Duże, wygodne biuro.

  • Forma współpracy: możliwa zarówno umowa o pracę jak i B2B – w zależności od potrzeb kandydata.

  • Godziny pracy stałe lub zmienne – możliwość dopasowania do potrzeb kandydata, jednakże z wyłączeniem pracy zdalnej.

  • Wynagrodzenie na poziomie 125% - 175% średniej krajowej.

  • Możliwość rozwoju i awansu w solidnej polskiej firmie.

  • Okresowe wyjazdy (1-3 razy w miesiącu) poza Wrocław.