Ta oferta pracy jest nieaktualna od 12 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Kadr

  • Oława, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.11.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Kadr

    Make ideas come to life. Globally.

    For us going to work everyday has an even greater purpose than putting the latest product or technology on the market. It’s about improving the everyday lives of millions. By staying humble and open for new ideas – we can push the boundaries for cooking, cleaning and wellbeing at home. But to keep doing so, we need more people who want to innovate and re-imagine what life at home can be.

    Want to know how we will cut our carbon emissions by half by 2020? Watch our For The Better film here.

    Specjalista ds. Kadr
    Oława

    Do naszego zespołu szukamy zmotywowanej i dobrze zorganizowanej osoby, działającej proaktywnie, z solidną dawką pozytywnej energii, nastawioną na współpracę i rozwiązania. 

    Zapraszamy kandydatów, którzy chcą rozwijać się w strukturach wewnętrznego HR, wspierać nas profesjonalną wiedzą oraz dzielić się najlepszymi praktykami w obszarze kadr. 

    Do Twoich wyzwań należeć będzie: 
    • Administrowanie dokumentacją pracowniczą związaną ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia
    • Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników
    • Wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego
    • Prawidłowe rozliczenie czasu pracy
    • Terminowe przygotowywanie danych do listy płac
    • Przygotowywanie raportów i statystyk HR
    • Doradztwo w zakresie prawa pracy i administracji kadrowej  
    • Aktywny udział w projektach HR
    • Budowanie pozytywnych relacji ze współpracownikami
    Ty:
    • Zwracasz uwagę na szczegóły, zauważasz korelacje i wyciągasz trafne wnioski.
    • Dokładność, rzetelność i terminowość to główne atrybuty Twojej pracy
    • Sprawnie i otwarcie się komunikujesz. Masz umiejętność efektywnej współpracy w zespole wielofunkcyjnym, potrafić w przejrzysty sposób zaprezentować liczby, fakty, informacje.  
    • Rozpatrujesz wszystkie dostępne źródła informacji i alternatywy. Ważysz zalety i wady oraz identyfikujesz potencjalne konsekwencje.
    • Jesteś proaktywny/a. Nie tylko rozwiązujesz zadania, które otrzymujesz, zawsze myślisz o potencjalnych możliwościach i przyszłych wyzwaniach. 
    • Chętnie się uczysz nowych rzeczy i dzielisz wiedzą. 
    • Lubisz ludzi i budujesz pozytywną współpracę. 
    Twoja wiedza i doświadczenie: 
    • Wykształcenie wyższe z zakresu HR / Socjologia / Administracja / Ekonomia.
    • Ponad 2 lata doświadczenia w administracji kadrowej i w rozliczaniu czasu pracy (mile widziane w dużej firmie międzynarodowej)
    • Bardzo dobra znajomość polskiego prawa pracy i przepisów ubezpieczeń społecznych 
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
    • Biegła znajomość języka polskiego oraz umiejętność posługiwania się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym współpracę. 
    Dlaczego Electrolux?
    • Interesująca praca i zadania, pozwalające na rozwijanie umiejętności
    • Międzynarodowe środowisko i praca w wielokulturowym zespole
    • Możliwość posługiwania się językami obcymi w pracy
    • Praca w przyjaznym środowisku w szwedzkiej kulturze organizacyjnej
    • Możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wymiany wiedzy
    • Zajęcia z języka angielskiego
    • Możliwość odbywania podróży zagranicznych
    • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych

    About Electrolux Group

    Electrolux is a global leader in home appliances and appliances for professional use, based on deep consumer insight. We offer thoughtfully designed, innovative and sustainable solutions, developed in close collaboration with professional users.

    Read more about what we do here.