Ta oferta pracy jest nieaktualna od 494 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Kadr

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    TMF to inspirujące środowisko pracy, pełne wyzwań projekty, idealnie dopasowane szkolenia oraz monitorowany rozwój kariery. Podejmij wyzwanie i zacznij z nami swoją przygodę w finansach!

    Co nas wyróżnia? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją z entuzjastyczną i międzynarodową kadrą pracowniczą. Dzięki naszemu globalnemu dziedzictwu i lokalnej wiedzy świadczymy naszym Klienom usługi z których jesteśmy dumni. TMF Group to globalna firma outsourcingowa posiadająca 120 biur w 80 krajach, zatrudniająca ponad 6000 pracowników. Sekret naszej firmy to: właściwie dobrani pracownicy, doskonała komunikacja oraz wspaniała atmosfera. Zakres działalności TMF obejmuje usługi: księgowe, płacowe, kadrowe, administracyjne, menadżerskie, podnajmu oraz koordynacji usług globalnych. Poznaj nas na: www.tmf-group.com

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    SPECJALISTA DS. KADR
    Miejsce pracy: Warszawa

     

    Głównym celem tego stanowiska jest zapewnienie prawidłowej administracji personalnej oraz terminowe sporządzanie i obieg dokumentacji personalnej, z towarzyszącym raportowaniem i obsługą pozostałych wewnętrznie ustalonych procesów z obszaru personalnego, w tym administracją i rozliczaniem wybranych benefitów.      

    Jaka będzie Twoja rola w naszej firmie?

    1. Sprawy i procesy personalne

    • Kompleksowa administracja i archiwizacja dokumentacji personalnej oraz odpowiedzialność na prawidłowe utrzymywanie akt osobowych,
    • Sporządzanie kompleksowej dokumentacji pracowniczej, w tym porozumień bonusowych oraz pakietu dokumentów dla pracowników odchodzących,
    • Odpowiedzialność za zgodność sporządzanej dokumentacji i wykonywanych działań z przepisami,
    • Odpowiedzialność za prawidłowy proces obiegu dokumentacji oraz jej kompletność i terminowość,
    • Utrzymywanie aktualnych danych pracowniczych oraz struktury organizacyjnej we wszystkich wymaganych bazach danych m.in. system kadrowo-płacowy, Intranet pracowniczy, globalny system HR, ZUS (Płatnik) i inne instytucje państwowe oraz ich bieżąca weryfikacja,
    • Odpowiedzialność za utrzymywanie aktualnych planów czasu pracy oraz bazy danych urlopów pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym, w tym rozliczenia czasu pracy dla pracowników kończących zatrudnienie,
    • Terminowa obsługa procesu on-boarding nowych pracowników i pracowników odchodzących z organizacji,
    • Kompleksowa obsługa i kontrola ustawowych szkoleń i innych obowiązków wynikających z zakresu prawa pracy, w tym odpowiedzialność za aktualizację szkoleń BHP i badań lekarskich oraz za ich prawidłową ewidencję,

    2. Benefity

    • Obsługa administracyjna programu prywatnej opieki medycznej dla pracowników oraz odpowiedzialność za jej prawidłowe rozliczenie na liście płac i zgodność z fakturami,
    • Obsługa administracyjna platformy kafeteryjnej z bazą danych o benefitach firmy i zapewnienie jej prawidłowego działania,

    3. Raportowanie

    • Przygotowywanie odpowiednich raportów kadrowych (personalnych) do celów statystycznych (GUS),
    • Cykliczne raportowanie
    • Przygotowywanie raportów z zakresu odpowiedzialności zgodnie z wewnętrznymi potrzebami spółki, w tym terminowe raportowanie korporacyjne,
    • Coroczna weryfikacja danych pracowniczych w celu zapewnienia prawidłowego procesu planowania podwyżek wynagrodzeń i bonusów, 
    • Przygotowywanie rezerw finansowych, w tym rezerwy urlopowej i emerytalnej,

    4. Systemy

    • Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań funkcjonalnych i utrzymywanie systemu - moduł Kadry,
    • Bieżąca aktualizacja platformy kafeteryjnej, rozwój i proponowanie modyfikacji w zakresie jej funkcjonalności.

    5. Pozostałe

    • Utrzymywanie kontaktów z odpowiednimi organami administracji państwowej,
    • Nieustanna aktualizacja wiedzy w obszarze odpowiedzialności oraz proponowanie sposobu wdrożenia zmian w organizacji,
    • Bieżąca obsługa klienta wewnętrznego, w tym zapytań pracowniczych,
    • Współpraca oraz wsparcie dla innych funkcji HR,
    • Dbałość o bezpieczeństwo danych osobowych pracowników oraz danych o wynagrodzeniu.

    Czego oczekujemy?

    • Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie – warunek konieczny
    • Dużej samodzielności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy i dyscypliny
    • Umiejętności dotrzymywania terminów
    • Doświadczenia w obsłudze klienta
    • Łatwości i szybkości pracy na różnych systemach, szczególnie HR
    • Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych - szerokiej komunikacji z pracownikami wewnątrz organizacji
    • Koordynacji procesów BHP przy współpracy z zewnętrznym dostawcą BHP

    Co oferujemy?

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • Prywatną opiekę medyczną;
    • Karnety na zajęcia sportowe;
    • Solidne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych;
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie;

     Prześlij swoje CV wraz z listem motywacyjnym, w temacie wpisz nazwę stanowiska



    Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr. 113, poz. 883)

    Powodzenia i do zobaczenia na rozmowie kwalifikacyjnej!