Oferta pracy

Specjalista ds. kampanii marketingowych PPC

Promotraffic Sp. z o.o.O firmie

Promotraffic Sp. z o.o.

MIX Biura

Kraków

Promotraffic to napędzana technologią agencja specjalizująca się w zwiększaniu sprzedaży dla ecommerce. Wyróżniamy się światowej klasy narzędziami działającymi w oparciu o machine learning oraz unikalnym know how. Nasze efekty znajdowały uznanie podczas European Search Award, Premier Partner Awards czy Ekomersów. Pracujemy dla takich marek jak Puccini, Sneakerstudio, Merkury Market, Selfieroom, Ziko, Rolmarket, Ole Ole czy Cartoon Network. Nasz zespół to ponad 50 doświadczonych osób, które mają marketing internetowy we krwi. We krwi mamy także rozwój, współpracę i otwartość na nowe.

Specjalista ds. kampanii marketingowych PPCNumer ref.: PPC/02/2020

Na czym polega praca?

 

Osoba na tym stanowisku jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii płatnych kampanii reklamowych dla klientów Agencji głównie w interfejsie Google Ads oraz Facebook Ads. Jej rolą jest takie skalowanie działań marketingowych, aby w założonym budżecie osiągnąć jak najlepsze efekty biznesowe. Szukamy osoby znającej dostępne kanały marketingowe, analizującej rynek w branży klienta, umiejącej dopasować działania do założonych rezultatów długo- i krótkoterminowych.


Będziesz odpowiadać za

  • Analizę branżową klienta, badanie potencjału, planowanie strategii działań w kampanii
  • Konfigurację narzędzi analitycznych (Google Analytics, Data Studio, Reporting Ninja), przetwarzanie danych analitycznych na potrzeby wewnętrzne i dla klientów, przygotowywanie raportów w oparciu o dane.
  • Monitorowanie efektów kampanii w oparciu o dane statystyczne
  • Zwinne dopasowywanie działań do zmiennych rynkowych, proponowanie i wdrażanie optymalizacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem dostępnych narzędzi marketingowych
  • Analizę kampanii i obsługi opartą o modelowanie atrybucji
  • Dbanie o satysfakcję klienta, dostarczanie koniecznych informacji klientom, raportowanie działań i efektów pracy, efektywne zarządzanie budżetem klientów

Jeśli masz:

  • Min 1-2 lata doświadczenia w branży marketingu internetowego, praca w  dynamicznym i różnorodnym środowisku agencyjnym będzie mocnym atutem
  • Doświadczenie w realizacji płatnych kampanii w Google Adwords i Facebook Ads i możesz pochwalić się osiągnięciami
  • certyfikaty z zakresu specjalizacji w narzędziach Google AdWords, Analytics, lub Facebook Ads,
  • komunikatywną znajomość angielskiego (B2) i gotowość do pracy dla klientów działających na rynkach międzynarodowych

Ponadto:

  • rozumiesz, że modelowanie atrybucji to więcej niż last click
  • lubisz pracę analityczną, przygotowywanie raportów, zestawień, porównań – w danych widzisz więcej niż liczby
  • dobrze radzisz sobie z planowaniem pracy i układaniem priorytetów, odpowiada Ci różnorodność projektów i ciągłe poznawanie nowych branż
  • ważna jest dla Ciebie uczciwość i rzetelność w zarządzaniu dużymi budżetami klientów

Wykorzystaj szansę na ciekawą pracę w naszym zespole PPC i wyślij CV.

Czego się możesz spodziewać?

  • Dynamicznego rozwoju kompetencji w pracy z ambitnymi i ciekawymi projektami wraz z gronem specjalistów PPC,
  • Umowy o pracę lub współpracy B2B, pracy w elastycznych godzinach w biurze w dogodnej lokalizacji w Krakowie (możliwość parkowania!),
  • Wynagrodzenia bazowego i premii za wyniki;
  • Solidnego, zaplanowanego wdrożenia w organizację, projekty i narzędzia marketingowe 
  • Dużej różnorodności branż - zdobędziesz doświadczenie cenne na rynku
  • Benefitów pracowniczych - opieka medyczna, karta multisport, zajęcia j. angielskiego, finansowanie szkoleń branżowych, bonusy okolicznościowe
  • Swobodnej atmosfery pracy, elastyczności w zarządzaniu swoim czasem pracy,
  • możliwości pracy hybrydowej (bezpieczne biuro/zdalna), eventów budujących społeczność Promotraffic

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy