Specjalista ds. Kampanii Marketingowych

LYRECO Polska SAO firmie

LYRECO Polska SA

Sokołowska 33

Sokołów (pow. pruszkowski)

W Lyreco wierzymy we wspólną pracę dla lepszej przyszłości. Oznacza to ciągłe dążenie do bycia innowacyjnym, aby nasi pracownicy, klienci i biznes stale się rozwijali w zmieniającym się świecie. Nasi pracownicy są kluczowym czynnikiem sukcesu firmy i jako organizacja czujemy się zobowiązani do zapewniania pozytywnego, produktywnego i wspierającego środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy są cenieni i inspirowani.


W ramach dążenia do celu zapewnienia naszym klientom najlepszych rozwiązań i doświadczenia, szukamy, Specjalisty ds. Kampanii Marketingowych, odpowiedzialnego za kreowanie i zarządzanie kampaniami marketingowymi w ramach strategii Omnichannel CX.

Specjalista ds. Kampanii Marketingowych

Do twoich kluczowych obowiązków będzie należało:


Zarządzanie kampaniami marketingowymi
:

  • Definiowanie i projektowanie kampanii wspierających lokalną strategię firmy, w celu generowania lidów, pozyskania klientów, utrzymania istniejących klientów, jak również zwiększania przychodów generowanych bezpośrednio za pośrednictwem platform cyfrowych Lyreco
  • Współpraca z ekspertami zespołu cyfrowego w celu analizy informacji o klientach tak, aby dotrzeć do właściwych odbiorców, zapewnić produkcję odpowiednich treści i osiągnąć optymalne wyniki
  • Konfiguracja kampanii w narzędziu do automatyzacji marketingu (Eloqua)
  • Współpraca ze Specjalistą ds. Kontentu lub agencjami zewnętrznymi w celu opracowywania i promocji kreatywnych treści związanych z planowaniem i strategią kampanii


Performance Marketing:

  • Monitorowanie i analiza efektywności każdej kampanii marketingowej w stosunku do celów i wskaźników KPI
  • Analiza i udostępnianie raportów dotyczących kampanii marketingowych
  • Identyfikacja obszarów wymagających usprawnienia i przygotowywanie wytycznych dotyczących zwiększania wydajności i skuteczności we wszystkich kanałach
  • Definiowanie najlepszych lokalnych praktyk zarządzania kampaniami marketingowymi, w szczególności kampanii e-mail, aby zoptymalizować skuteczność i zwiększyć ich przełożenie na biznes
  • Współpraca z Group Campaign Managerem w zakresie najlepszych praktyk


Zarządzanie lidami i bazą klientów:

  • Współpraca z zespołem Digital w celu rozwoju bazy lidów i przekształcenia ich w nowych klientów
  • Współpraca z działem sprzedaży w celu optymalizacji sposobu oceny lidów lub jego poprawy

Aby zrealizować tę misję, potrzebujesz:

  • Silnego nastawienia na współpracę
  • Otwartości, kreatywnego sposobu myślenia
  • Przedsiębiorczości
  • Zorientowania na wyniki

Oczekujemy również:

  • Dużego doświadczenia w zarządzaniu kampaniami, których celem jest pozyskiwanie i rozwijanie klientów w wielu kanałach (silny focus cyfrowy). Znajomość branży B2B w tym zakresie będzie dodatkowym atutem
  • Doskonałego warsztatu marketingowego, uwzględniając umiejętność przetwarzania złożonych informacji i konwertowania w atrakcyjne rozwiązania dla klientów
  • Doskonały warsztat kultury świata cyfrowego: znajomość narzędzi do analityki internetowej, SEO / SEA, taktyki generowania i angażowania lidów
  • Doskonałych umiejętności organizacyjnych: będziesz pracował w środowisku wielu projektów i priorytetów, a więc kluczowym jest elastyczne i doskonałe zorganizowanie
  • Doświadczenia w efektywnym korzystaniu z CRM i Marketing Automation Tools, najlepiej Eloqua
  • Doskonałych umiejętności interpersonalnych i współpracy z wieloma interesariuszami
  • Głębokiego rozumienia „customer marketing lifecycle”
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
Jeśli chcesz pracować w stale rozwijającym się i opartym na współpracy środowisku, które czyni nas liderem, czekamy na Ciebie!

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy