Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Kampanii Płatnych - Performance Marketing Specialist

International Center of Events II Sp. z o.o.O firmie

  • Kazimierza Gierdziejewskiego 7
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

International Center of Events II Sp. z o.o.

Kazimierza Gierdziejewskiego 7

Warszawa

Grupa IC to kilkudziesięcioosobowy zespół pełen ciekawych pomysłów, kreatywności, uporu, determinacji i profesjonalizmu. Pracę w firmie dzielimy na kilka zespołów:

IC Marketing – oferujemy outsourcing marketingu

IC Events – od ponad 11 lat zajmujemy się tworzeniem wydarzeń

IC Media – posiadamy 4 topowe portale branżowe: Branża Fitness, Zawód Trener, Reha Biznes oraz FranczyzaINFO

Aktualnie tworzymy 30 marek - naszych autorskich wydarzeń oraz obsługujemy marketingowo klientów zewnętrznych.

Specjalista ds. Kampanii Płatnych - Performance Marketing Specialist

Jesteś idealnym kandydatem jeśli:

  • Masz co najmniej dwuletnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych online (Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads)
  • Masz doświadczenie w konfiguracji metod konwersji reklam i mierzenia ich skuteczności
  • Potrafisz korzystać z programów takich jak Google Tag Manager,  Google Analytics, Facebook Analytics, Manager Firmy FB
  • Jesteś pomysłowy/a i cechuje Cię staranność
  • Posiadasz umiejętność nieszablonowego myślenia
  • Masz analityczny umysł i umiesz wyciągać wnioski z prowadzonych działań

Do Twoich zadań należeć będą:

  • Przygotowywanie i realizacja kampanii reklamowych (Facebook Ads, Google Ads, Linkedin Ads)
  • Ustawienie śledzenia konwersji i narzędzi do pomiaru skuteczności działań reklamowych
  • Analiza i optymalizacja płatnych kampanii, konwersji pod względem realizowanych wskaźników
  • Raportowanie i analiza wyników prowadzonych kampanii
  • Zarządzanie budżetem kampanii reklamowych
  • Kreatywny udział w wizjach/ pomysłach odnośnie projektów bieżących oraz przyszłych

Co oferujemy:

  • Kontrakt B2B 
  • Godziny pracy 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku (w siedzibie firmy)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach organizacji
  • Regularne integracje zespołu oraz brak dress code'u
  • Pracę w bardzo dobrej atmosferze jako część zgranego zespołu bez korporacyjnego nagromadzenia procedur
  • Znaczący wpływ w rozwój wszystkich projektów
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne