Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalista ds. kancelarii
OPEC GDYNIA Sp. z o. o.O firmie
- Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, PolskaGdynia, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
OPEC GDYNIA Sp. z o. o.
Opata Hackiego 14
Gdynia
Obecnie OPEC Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KANCELARII
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Opata Hackiego 14
Specjalista ds. kancelarii
Jakich kompetencji poszukujemy?
- Wykształcenia wyższego (minimum licencjat) – preferowany kierunek administracja;
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych (fax, urządzenia wielofunkcyjne etc.);
- Skrupulatności, która pozwala dbać o terminy i szczegóły;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Wysokiej świadomości i dbania o bezpieczeństwo informacji oraz danych w zakresie obowiązku zachowania poufności i ich ochrony;
- Elastyczności pozwalającej dostosować priorytety do zmieniających się warunków;
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
- Umiejętności wewnętrznej motywacji do pracy w realizowaniu rutynowych obowiązków.
- Umiejętności przygotowywania i redagowania dokumentów oraz pism w ramach wykonywanych obowiązków oraz zleconych prac.
Jakie będą Twoje zadania?
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i obsługi kancelarii Spółki w szczególności koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu dokumentów w Spółce;
- Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej Spółki, w tym prowadzenie rejestru korespondencji i faktur;
- Obsługa poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych;
- Wysyłanie pism, faktur oraz innej korespondencji Spółki;
- Dbanie o prawidłową komunikację wewnątrz firmy (terminowy i właściwy przepływ dokumentów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółki);
- Wsparcie w zakresie działań związanych z codziennym funkcjonowaniem Spółki;
- Wsparcie i realizacja zadań zleconych przez Biuro Zarządu w zakresie przygotowania oraz obsługi posiedzeń organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), spotkań wewnętrznych, prowadzenia sekretariatu Prezesa Zarządu oraz Dyrektorów,
- Wsparcie i realizacja zadań zleconych przez Biuro Zarządu w zakresie pełnienia obowiązków asystenckich (m.in. obsługa sekretariatu) w zakresie obsługi Zarządu oraz Dyrektorów.
Dlaczego warto u nas pracować:
- Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Możliwość uczestnictwa w realizacji działań związanych z doskonaleniem organizacji
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
- Dodatkowe benefity m.in. Karta Multisport
Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikowania.
Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania zgodnie z aktualnym stanem prawnym.
Ogłoszenie archiwalne