Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. kancelarii

OPEC GDYNIA Sp. z o. o.O firmie

OPEC GDYNIA Sp. z o. o.

Opata Hackiego 14

Gdynia

Obecnie OPEC Sp. z o. o. poszukuje osoby na stanowisko:
SPECJALISTA DS. KANCELARII
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Opata Hackiego 14
Specjalista ds. kancelarii

Jakich kompetencji poszukujemy?

  • Wykształcenia wyższego (minimum licencjat) – preferowany kierunek administracja;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych (fax, urządzenia wielofunkcyjne etc.);
  • Skrupulatności, która pozwala dbać o terminy i szczegóły;
  • Wysokiej kultury osobistej;
  • Wysokiej świadomości i dbania o bezpieczeństwo informacji oraz danych w zakresie obowiązku zachowania poufności i ich ochrony;
  • Elastyczności pozwalającej dostosować priorytety do zmieniających się warunków;
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
  • Umiejętności wewnętrznej motywacji do pracy w realizowaniu rutynowych obowiązków.
  • Umiejętności przygotowywania i redagowania dokumentów oraz pism w ramach wykonywanych obowiązków oraz zleconych prac.

 

Jakie będą Twoje zadania?

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i obsługi kancelarii Spółki w szczególności koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu dokumentów w Spółce;
  • Obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej Spółki, w tym prowadzenie rejestru korespondencji i faktur;
  • Obsługa poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych;
  • Wysyłanie pism, faktur oraz innej korespondencji Spółki;
  • Dbanie o prawidłową komunikację wewnątrz firmy (terminowy i właściwy przepływ dokumentów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Spółki);
  • Wsparcie w zakresie działań związanych z codziennym funkcjonowaniem Spółki;
  • Wsparcie i realizacja zadań zleconych przez Biuro Zarządu w zakresie przygotowania oraz obsługi posiedzeń organów Spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), spotkań wewnętrznych, prowadzenia sekretariatu Prezesa Zarządu oraz Dyrektorów,
  • Wsparcie i realizacja zadań zleconych przez Biuro Zarządu w zakresie pełnienia obowiązków asystenckich (m.in. obsługa sekretariatu) w zakresie obsługi Zarządu oraz Dyrektorów.

Dlaczego warto u nas pracować:

  • Ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Możliwość uczestnictwa w realizacji działań związanych z doskonaleniem organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej
  • Dodatkowe benefity m.in. Karta Multisport
Zgłoszenia prosimy wysyłać za pomocą przycisku aplikowania.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania zgodnie z aktualnym stanem prawnym.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy