AB Systems sp. z o.o.

Specjalista ds. kluczowych klientów (Key Account Manager)

AB Systems sp. z o.o.O firmie

  • ul. Płk. Dąbka 8

    Kraków, małopolskie
  • Ważna jeszcze 19 dni
    7 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista
top
Jesteśmy dynamiczną i bardzo szybko rozwijającą się firmą, partnerem największych światowych dostawców z branży IT. Projektujemy i wdrażamy najnowocześniejsze systemy informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osób chcących związać swoją karierę zawodową z technologiami bezpieczeństwa danych, chmury obliczeniowej, wirtualizacji i pamięci masowych.

Jeżeli masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i interesujesz się nowoczesnymi technologiami, cenisz dobrą atmosferę w pracy, jesteś osobą ambitną i posiadającą łatwość w nawiązywaniu kontaktów - to właśnie Ciebie szukamy!
 
AB Systems sp. z o.o. poszukuje pracownika do Działu Sprzedaży na stanowisku:
Specjalista ds. kluczowych klientów
(Key Account Manager)

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • Przygotowywanie ofert i profesjonalna prezentacja firmy,
  • Aktywne budowanie portfela nowych Klientów,
  • Obsługa sprzedażowa i relacyjna obecnych Klientów,
  • Realizacja planu sprzedaży i raportowanie sprzedaży,
  • Uczestnictwo w działaniach promocyjnych firmy,
  • Udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego B2B,
  • Doświadczenie w sprzedaży do klienta z sektora publicznego będzie dodatkowym atutem,
  • Sukcesy sprzedażowe poparte wiarygodnymi referencjami,
  • Dobra prezencja oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Biegłe posługiwanie się komputerem i oprogramowaniem biurowym,
  • Samodzielność, kreatywność i wysoka kultura osobista,
  • Duże zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów oraz silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, plus system premii uzależnionych od osiąganych wyników,
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  • Bezpośredni kontakt z przedstawicielami światowych liderów branży IT,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop,
  • Dobrą atmosferę pracy w ambitnym i profesjonalnym młodym zespole,
  • Szkolenia, pakiet medyczny, pakiet multisport.
aplikuj
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  Advanced Business Systems sp. z o.o moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  Advanced Business Systems sp. z o.o moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Jesteśmy dynamiczną i bardzo szybko rozwijającą się firmą, partnerem największych światowych dostawców z branży IT. Projektujemy i wdrażamy najnowocześniejsze systemy informatyczne dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Poszukujemy osób chcących związać swoją karierę zawodową z technologiami bezpieczeństwa danych, chmury obliczeniowej, wirtualizacji i pamięci masowych.

Jeżeli masz doświadczenie w pracy z klientem biznesowym i interesujesz się nowoczesnymi technologiami, cenisz dobrą atmosferę w pracy, jesteś osobą ambitną i posiadającą łatwość w nawiązywaniu kontaktów - to właśnie Ciebie szukamy!
 
AB Systems sp. z o.o. poszukuje pracownika do Działu Sprzedaży na stanowisku:
Specjalista ds. kluczowych klientów
(Key Account Manager)

Miejsce pracy: Kraków

Obowiązki:

  • Przygotowywanie ofert i profesjonalna prezentacja firmy,
  • Aktywne budowanie portfela nowych Klientów,
  • Obsługa sprzedażowa i relacyjna obecnych Klientów,
  • Realizacja planu sprzedaży i raportowanie sprzedaży,
  • Uczestnictwo w działaniach promocyjnych firmy,
  • Udział w konferencjach i spotkaniach branżowych.

Wymagania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży do klienta biznesowego B2B,
  • Doświadczenie w sprzedaży do klienta z sektora publicznego będzie dodatkowym atutem,
  • Sukcesy sprzedażowe poparte wiarygodnymi referencjami,
  • Dobra prezencja oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Biegłe posługiwanie się komputerem i oprogramowaniem biurowym,
  • Samodzielność, kreatywność i wysoka kultura osobista,
  • Duże zaangażowanie w realizację wyznaczonych celów oraz silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży służbowych.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, plus system premii uzależnionych od osiąganych wyników,
  • Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  • Bezpośredni kontakt z przedstawicielami światowych liderów branży IT,
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop,
  • Dobrą atmosferę pracy w ambitnym i profesjonalnym młodym zespole,
  • Szkolenia, pakiet medyczny, pakiet multisport.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  Advanced Business Systems sp. z o.o moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  Advanced Business Systems sp. z o.o moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne