Ta oferta pracy jest nieaktualna od 492 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Komunikacji HR

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 07.02.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju, który inicjuje i realizuje programy służące wzrostowi ekonomicznemu Polski. Stanowi centrum kompetencyjne w finansowaniu projektów infrastrukturalnych, eksportu, spółek komunalnych i samorządów. Rozwija systemy poręczeń i gwarancji mające na celu pobudzanie przedsiębiorczości. Angażuje się w programy służące poprawie sytuacji na rynku mieszkaniowym i dostępu Polaków do mieszkań. Zarządza programami europejskimi i dystrybuuje środki unijne w skali krajowej i regionalnej.

    Bank Gospodarstwa Krajowego to wiarygodny i stabilny pracodawca. Starając się spełnić najwyższe standardy na rynku pracy uczestniczy w licznych projektach certyfikacyjnych. W 2014 roku bank został nagrodzony prestiżowym tytułem Solidnego Pracodawcy Roku.

    Centrala Banku Gospodarstwa Krajowego mieści się w Warszawie. W największych miastach Polski rozmieszczonych jest 16 oddziałów BGK.

    Specjalista ds. Komunikacji HR
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: DHR/KOM/2017

    Zakres obowiązków:

    • dostarczanie informacji do wszystkich jednostek organizacyjnych banku związanych z realizacją strategii HR i wynikających z niej programów, projektów oraz inicjatyw,
    • zapewnienie komunikacji wszelkich zagadnień związanych z funkcjonowaniem Departamentu HR,
    • koordynacja działań dotyczących kampanii informacyjnych i edukacyjnych adresowanych do pracowników Banku, w tym współpraca z innymi jednostkami wewnętrznymi Departamentu w celu wspólnego wypracowywania strategii komunikacyjnych dla wdrażanych projektów oraz programów,
    • zapewnienie zgodności komunikatów HR ze strategią i celami biznesowymi Banku oraz kulturą organizacyjną,
    • ścisła współpraca z Departamentem Komunikacji Banku w zakresie komunikacji z pracownikami we wszystkich obszarach.

    Wymagane kwalifikacje:

    • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki dziennikarstwo, socjologia, psychologia, marketing i pokrewne,
    • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy związanej z komunikacją lub marketingiem.

    Dodatkowe wymagania:

    • umiejętność współpracy w zespole,
    • samodzielność, zaangażowanie i efektywność,
    • pomysłowość i duża inicjatywa w działaniu,
    • umiejętność redagowania informacji (treść i jej wizualizacja) do różnych grup odbiorców,
    • znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel i PowerPoint).

    Oferujemy:

    • pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • pakiet prywatnej opieki medycznej,
    • Pracowniczy Program Emerytalny,
    • bogaty pakiet świadczeń z ZFŚS.

    Prosimy o przesyłanie aplikacji do dnia 17 lutego 2017 r. za pomocą przycisku Aplikuj

    • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
    • Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

    Administratorem danych jest Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawa 00-955, Al. Jerozolimskie 7 Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.