Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. komunikacji i marketingu

MIPIN sp. z o.o.O firmie

3 5505 550 / mies. (zal. od umowy)
  • plac Świętego Józefa 12
    Kalisz, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

MIPIN sp. z o.o.

plac Świętego Józefa 12

Kalisz

Specjalista ds. komunikacji i marketingu

Opis stanowiska:

  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowej: koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo-sprzedażowych
  • Opracowywanie i dostarczanie komunikatów w kanale cyfrowym (strona www, FB, LI, You Tube) oraz bieżące zarządzanie treścią w social mediach; 
  • Pisanie i redagowanie tekstów marketingowych, artykułów sponsorowanych, informacji prasowych (współpraca z lokalnymi mediami),tworzenie interesujących treści promocyjnych i edukacyjnych w celu dotarcia do potencjalnych odbiorców (klientów, subskrybentów) oraz budowania świadomości marki
  • Analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji w zakresie podjętych działań w kanałach cyfrowych; przygotowywanie raportów i analiz efektywnościowych z prowadzonych działań
  • Rozwój narzędzi w obszarze digital marketingu oraz marketing automation
  • Inicjowanie działań marketingowych dla produktów, planowanie promocji, współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi, grafikami,
  • Nadzór nad prawidłową realizacją i rozliczaniem podpisanych umów z wykonawcami na realizację działań informacyjno-promocyjnych i kampanii.
  • Prowadzenie projektów w obszarze analizy biznesowej, badań i projektowania UX: definiowanie zakresu, szacowanie czasu realizacji, planowanie harmonogramów projektu, koordynowanie zadań, zarządzanie budżetem i ryzykiem projektu, komunikacja z klientem, nadzór nad jakością oraz terminowością realizowanych projektów;
  • Współuczestnictwo w wytyczaniu kierunków rozwoju; wsparcie komunikacji wewnątrz firmy; wsparcie w opracowywaniu ofert i portfolio działu, uczestnictwo w procesie sprzedażowym;

Wymagania:

  • Must have - Wykształcenie wyższe na kierunku komunikacja/marketing
  • Mile widziane - Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Umiejętność prowadzenia spotkań, szkoleń, prezentacji online. 
  • Doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów z zakresu digital marketingu
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu profili w mediach społecznościowych (Twitter, Facebook, LinkedIn, YouTube, Podcast)
  • Praktyczna znajomość narzędzi służących do komunikacji np. FB ads manager, brand24, sotrender itp.
  • Biegła znajomość j.angielskiego. 
  • Umiejętność praktycznej obsługi programów graficznych (Photoshop i Illustrator, InDesign) - dodatkowy atut
  • Łatwość formułowania myśli, pozwalające na tworzenie angażujących treści dla klienta w sektorze B2B i B2C
  • Reszty Cię nauczymy! 🙂

Oferujemy:

  • 3550 - 5550 zł brutto na umowie o pracę
  • Zgrany zespół zawsze służący wsparciem i start-upową atmosferę 
  • Ciekawą i rozwojową pracę, w której na co dzień masz możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i poszerzania wiedzy. 
  • Programy motywacyjne, konkursy, szkolenia, zniżki pracownicze, elastyczny zakres benefitów.
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej.

Zapraszamy do przesyłania aplikacji za pośrednictwem przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne