Oferta pracy

Specjalista ds. Komunikacji i Social Mediów

PwC Service Delivery CenterO firmie

  • Chorzowska 152, Katowice
    Katowice, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

PwC Service Delivery Center

Chorzowska 152

Katowice

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie kampanii marketingowych na kanałach social media (Facebook, Instagram, LinkedIn),

  • Współtworzenie strategii obecności w mediach społecznościowych,

  • Tworzenie angażujących treści zgodnych z obecną komunikacją marki w oparciu o nowoczesne narzędzia komunikacyjne,

  • Prowadzenie kalendarza komunikacji, planowanie akcji komunikacyjnych i koordynacja przygotowania materiałów graficznych i multimedialnych,

  • Raportowanie i analizowanie danych z przeprowadzonych akcji komunikacyjnych – przede wszystkim źródeł wizyt użytkowników i konwersji,

  • Wyciąganie wniosków i proponowanie usprawnień w ramach działań komunikacyjnych,

  • Aktualizacja firmowej strony internetowej oraz zarządzanie treścią strony i jej aktualizacja zgodnie z określonym harmonogramem.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, szczególnie w social mediach,

  • Biegła znajomość i obsługa kanałów social media,

  • Wiedza i doświadczenie w stosowaniu działania z zakresu RTM (real time marketing),

  • Znajomość Facebook Business Manager oraz Facebook For Business, Facebook Ads,

  • Doświadczenie w prowadzeniu serwisów społecznościowych,

  • Znajomość trendów w mediach społecznościowych,

  • Lekkie pióro (aby tworzyć angażujące treści) i perfekcyjna komunikacja w języku polskim oraz angielskim,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,

  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office,

  • Podstawowa znajomość programów graficznych Adobe Illustrator/ Adobe Photoshop,

  • Mile widziana znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google AdWords, Google Search Console).

To oferujemy

  • Pakiet wdrożeniowy - szkolenia wprowadzające i merytoryczne, wsparcie opiekuna (Buddy Program),

  • Program Care & Wellness, w tym m.in kompleksowa opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenia, cyklicznie organizowane aktywności Wellness, kluby sportowe, możliwość skorzystania z karty MultiSport,

  • Dostęp do platformy MultiKafeteria, w tym możliwość skorzystania z bonów zakupowych i voucherów,

  • Szkolenia z zakresu umiejętności miękkich, technicznych oraz nowoczesne platformy szkoleniowe,

  • Program Bike2Work oraz miejsca parkingowe dla rowerów,

  • Możliwość skorzystania z kilkumiesięcznej przerwy w pracy (tzw. Urlopu Sabbatical 4-3-2-1) po spełnieniu określonych warunków.

  • Benefity

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • dyżury lekarza w biurze

  • firmowa biblioteka

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

PwC Service Delivery Center

Zespół Central Functions świadczy kompleksowe usługi dla pracowników PwC Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zadania wykonywane przez zespół związane są z obszarami takimi jak: HR, Marketing i Komunikacja, Administracja, Zarządzanie ryzykiem, Finanse wewnętrzne, Automatyzacja i Usprawnienia oraz IT.

Przewiń do profilu firmy