Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Komunikacji

Krakowskie Biuro FestiwaloweO firmie

  • Wygrana 2, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Krakowskie Biuro Festiwalowe

Wygrana 2

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej dla marki KBF;

  • kreowanie wizerunku KBF w mediach własnych i mediach zewnętrznych;

  • prowadzenie komunikacji marki KBF i wybranych wskazanych marek kluczowych w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Instagramie), a także w zakresie prowadzenia stałej komunikacji poprzez newslettery;

  • wsparcie rzecznika KBF w bieżących działaniach w zakresie prowadzenia polityki informacyjnej KBF: pisanie tekstów, przygotowywanie pracowników do wystąpień publicznych, zarządzanie ryzykiem, analiza danych wejściowych i wyjściowych;

  • moderowanie i monitorowanie treści w mediach społecznościowych i na stronach www;

  • bieżąca administracja stroną www KBF;

  • wsparcie w zakresie prowadzenia komunikacji wewnętrznej;

  • kontakt z partnerami zewnętrznymi KBF (partnerami, sponsorami, patronami, artystami) w zakresie komunikowania działań realizowanych w ramach projektów, programów oraz wydarzeń;

  • utrzymywanie kontaktów z prasą, radiem, telewizją i mediami elektronicznymi;

  • wsparcie w organizacji konferencji prasowych i akredytowaniu dziennikarzy.

Nasze wymagania

  • bardzo dobra, poparta doświadczeniem, znajomość kanałów komunikacji social media: (m.in. takich jak: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedln);

  • znajomość pakietu MS Office oraz podstawowej znajomości programów graficznych (Adobe Photoshop będzie dodatkowym atutem);

  • umiejętność tworzenia newsletterów;

  • proaktywność i „otwarta głowa” na wyszukiwanie możliwości komunikowania działań realizowanych na bieżąco przez pracowników KBF;

  • bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach z zakresu PRu, social mediów i marketingu internetowego;

  • zainteresowanie bieżącymi wydarzeniami kulturalnymi w Krakowie, w kraju i za granicą;

  • bardzo dobra, praktyczna wiedza nt. planowania kampanii w mediach społecznościowych (m.in. znajomości Facebook Ads);

  • praktyczna wiedza z zakresu planowania kampanii w mediach społecznościowych oraz znajomości narzędzi analitycznych (Google Analytics, Brand24, Sotrender);

  • umiejętność pracy pod presją czasu;

  • otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów;

  • umiejętność sprawnego pisania tekstów (tzw. „lekkie pióro”);

  • umiejętność prowadzenia negocjacji;

  • bardzo dobra organizacja pracy, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;

  • pracę w młodym dynamicznym zespole pod kierunkiem rzecznika prasowego;

  • premiowanie w systemie kwartalnym i rocznym;

  • możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.

  • Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • preferencyjne pożyczki

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie do wypoczynku

  • bony świąteczne

Krakowskie Biuro Festiwalowe

Jesteśmy miejską instytucją kultury *, działamy na rzecz rozwoju przemysłów kreatywnych ©, biznesu &, turystyki kulturalnej #, branży spotkań + i przemysłów czasu wolnego

Przewiń do profilu firmy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.