Oferta pracy

Specjalista ds. komunikacji marketingowej

Mercator Medical S.A.O firmie

Mercator Medical S.A.

Heleny Modrzejewskiej 30

Kraków

Twój zakres obowiązków

Specjalista ds. komunikacji marketingowej jest odpowiedzialny za działania z zakresu komunikacji marketingowej prowadzonej dla całej Grupy Kapitałowej. Powyższe działania realizowane będą zarówno w ujęciu globalnym jak i w podziale na poszczególne rynki krajowe.

Główne zadania

• planowanie i koordynowanie kampanii reklamowych dla produktów i marki Mercator Medical

• monitorowanie efektywności realizowanych kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych oraz raportowania wyników

• tworzenie materiałów edukacyjnych i promocyjnych w celu budowania świadomości marki oraz promocji produktów z portfolio

• opracowywanie artykułów i publikacji branżowych, bieżące zarządzanie treścią

• czuwanie od strony koncepcyjnej nad przygotowaniem materiałów promocyjnych i reklamowych

• analizowanie trendów rynkowych i działań konkurencji w zakresie podjętych działań marketingowych

• współpraca z klientem wewnętrznym w zakresie wsparcia w realizacji celów sprzedażowych

• rozwój narzędzi w obszarze tradycyjnego marketingu

• wsparcie procesów komunikacji marketingowej

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu i PR

  • doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów z zakresu komunikacji marketingowej, tradycyjnego marketingu oraz rozwijaniu wizerunku marki

  • doświadczenie w pracy w dziale komunikacji/marketingu w spółki giełdowej lub znajomość branży medycznej/farmaceutycznej – dodatkowy atut

  • doświadczenie w organizacji wydarzeń wizerunkowych, sprzedażowych (eventów, targów) – dodatkowy atut

  • praktyczna umiejętność kreowania i wdrażania kampanii marketingowych

  • doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu kreatywnych koncepcji promocji produktów i usług

  • doświadczenie w projektowaniu i produkcji materiałów promocyjnych i wizerunkowych

  • nieszablonowe podejście do realizowanych projektów, umiejętność przełożenia danych marketingowych na kreatywne pomysły

  • łatwość formułowania myśli, pozwalające na tworzenie angażujących treści dla klienta w sektorze B2B i B2C

  • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (w mowie i piśmie)

To oferujemy

  • pracę w stabilnej i odpornej na globalne kryzysy branży

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

  • możliwość podnoszenia kwalifikacji, szkolenia

  • możliwość przystąpienia do programu Multisport

  • partnerskie relacje i bardzo dużą swobodę w działaniu

  • prywatną opiekę medyczną

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie