Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Branding – Bank

Qual

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Rekrutujemy dla

Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Branding – Bank

Twój zakres obowiązków

  • realizacja działań z obszaru empolyer branding i komunikcji wewnętrznej,

  • tworzenie, redagowanie i publikowanie treści skierowanych do pracowników firmy (m.in. Intranet, newsletter, przewodniki, maile) zgodnie z przyjętą strategią i kalendarzem,

  • tworzenie, redagowanie i publikowanie treści na profilach firmy w social media,

  • współpraca ze wszystkimi działami firmy w obszarze tworzenia i publikacji treści,

  • dbanie o spójność w komunikacji oraz aktualność publikowanych treści,

  • wsparcie przy organizacji wydarzeń dla pracowników,

  • motywowanie pracowników do wymiany pomysłów i angażowania się w inicjatywy firmowe,

  • inicjowanie działań mających na celu budowanie zaangażowania pracowników,

  • wsparcie w rozwijaniu programów mających na celu integrację oraz zwiększenie zaangażowania pracowników (badanie satysfakcji i atmosfery pracy w firmie, wydarzenia firmowe),

  • współpracę z prasą branżową,

  • planowanie i realizacja działań z zakresu CSR.

Wymagania pracodawcy

  • ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • wiedza / doświadczenie dotyczące komunikacji wewnętrznej oraz employer branding,

  • umiejętności planowania, realizowania i zarządzania kampaniami komunikacyjnymi,

  • wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji, filologiczne lub pokrewne,

  • bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność współpracy z zespołem i departamentem, komunikatywność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań, pozytywne nastawienie do pracy,

  • łatwość w redagowaniu przejrzystych tekstów,

  • znajomość języka angielskiego,

  • innowacyjność i kreatywność,

  • wysoka kultura osobista,

  • nastawienie na skuteczne i etyczne działanie.

Pracodawca oferuje

  • pracę w globalnej prestiżowej instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,

  • możliwości dalszego rozwoju zawodowego,

  • bardzo szeroki pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) klikając w przycisk aplikowania.

Qual

Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.

Przewiń do profilu firmy