dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Branding – Bank
Qual
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło 11 dni temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Rekrutujemy dla
Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowej instytucji finansowej o ugruntowanej pozycji na rynku - poszukujemy do pracy w centrali w Warszawie Kandydatek / Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Branding – Bank
Twój zakres obowiązków
realizacja działań z obszaru empolyer branding i komunikcji wewnętrznej,
tworzenie, redagowanie i publikowanie treści skierowanych do pracowników firmy (m.in. Intranet, newsletter, przewodniki, maile) zgodnie z przyjętą strategią i kalendarzem,
tworzenie, redagowanie i publikowanie treści na profilach firmy w social media,
współpraca ze wszystkimi działami firmy w obszarze tworzenia i publikacji treści,
dbanie o spójność w komunikacji oraz aktualność publikowanych treści,
wsparcie przy organizacji wydarzeń dla pracowników,
motywowanie pracowników do wymiany pomysłów i angażowania się w inicjatywy firmowe,
inicjowanie działań mających na celu budowanie zaangażowania pracowników,
wsparcie w rozwijaniu programów mających na celu integrację oraz zwiększenie zaangażowania pracowników (badanie satysfakcji i atmosfery pracy w firmie, wydarzenia firmowe),
współpracę z prasą branżową,
planowanie i realizacja działań z zakresu CSR.
Wymagania pracodawcy
ugruntowane doświadczenie na podobnym stanowisku,
wiedza / doświadczenie dotyczące komunikacji wewnętrznej oraz employer branding,
umiejętności planowania, realizowania i zarządzania kampaniami komunikacyjnymi,
wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, komunikacji, filologiczne lub pokrewne,
bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność współpracy z zespołem i departamentem, komunikatywność, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań, pozytywne nastawienie do pracy,
łatwość w redagowaniu przejrzystych tekstów,
znajomość języka angielskiego,
innowacyjność i kreatywność,
wysoka kultura osobista,
nastawienie na skuteczne i etyczne działanie.
Pracodawca oferuje
pracę w globalnej prestiżowej instytucji o ugruntowanej pozycji na rynku,
możliwości dalszego rozwoju zawodowego,
bardzo szeroki pakiet socjalny i konkurencyjne wynagrodzenie.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV) klikając w przycisk aplikowania.
Qual
Qual jest firmą doradczą, która specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań, dotyczących funkcjonowania oraz zarządzania obszarem zasobów ludzkich organizacji. W zakres naszych usług wchodzą przede wszystkim realizacja projektów rekrutacyjnych jak i konsulting, którego celem jest zwiększenie efektywności funkcjonowania organizacji, poprzez usprawnienie oraz optymalizację procesów dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi.