Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej

  • Starogard Gdański, pomorskie
  • Specjalista
  • 2019-01-28
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2019-02-27)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
    Miejsce pracy: Starogard Gdański

    Oferujemy

    Stałe
    wynagrodzenie
    Umowę
    o pracę
    Prywatną opiekę medyczną
    Szkolenia
    Prezenty
    świąteczne
    Kartę
    sportową
    Dodatkowe ubezpieczenia
    Pakiet
    relokacyjny

    jak pracujemy i z kim pracujemy

        
     
    Elastyczny
    czas pracy
     
    praca
    w zespole
     
    ponad 7000
    pracowników
     

    Zakres odpowiedzialności:

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację  celów biznesowych, komunikacyjnych i wizerunkowych firmy poprzez działania w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz realizację innych projektów PR.

    W szczególności:

    • Tworzenie i dystrybucja materiałów służących komunikacji wewnętrznej firmy, w tym artykułów, wywiadów, postów, newsletterów, mailingów, plakatów, prezentacji, materiałów photo/video
    • Administrowanie narzędziami komunikacji wewnętrznej, takimi jak m.in. intranet, Yammer - dbanie o ich aktualność, funkcjonalność, atrakcyjność oraz rozwój
    • Aktywnie poszukiwanie ciekawych tematów do komunikacji, zwłaszcza wewnętrznej, we współpracy ze wszystkimi departamentami firmy
    • Współpraca przy realizacji projektów w dziedzinie rozwoju kultury organizacyjnej firmy oraz integracji pracowników, m.in. poprzez działania społeczne, sport, itp.
    • Wsparcie realizacji strategii budowania wizerunku pracodawcy poprzez działania wewnętrzne i wybrane projekty zewnętrzne
    • Uczestnictwo w organizacji spotkań i eventów
    • Wspieranie potrzeb komunikacyjnych innych działów firmy
     

    Oczekiwania:

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe.
    • 3-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji/PR, a zwłaszcza komunikacji wewnętrznej
    • Wysokie umiejętności edytorskie i copyrighterskie
    • Znajomość specyfiki narzędzi komunikacji wewnętrznej (newslettery, intranet, Yammer)
    • Znajomość technik fotograficznych i filmowych
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Znajomość technik prezentacyjnych
    • Znajomość podstawowych narzędzi graficznych
    • Mile widziana wiedza w zakresie funkcjonowania rynku farmaceutycznego w Polsce
    • Gotowość do pracy w dynamicznym środowisku zmieniających się priorytetów i wymagań
    • Proaktywność, samodzielność i silne nastawienie na realizację założonych celów
    • Innowacyjne myślenie, kreatywność, doskonałe umiejętności komunikacyjne