Oferta pracy

Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej

Kompania PiwowarskaO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie przy prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej,

  • współtworzenie i publikacja treści na potrzeby komunikatów wewnętrznych (mailingów, artykułów, postów),

  • odpowiedzialność za prowadzenie ultranowoczesnego intranetu wewnętrznego,

  • wsparcie komunikacyjne klientów wewnętrznych (marketing, sprzedaż, HR),

  • aktualizacja i dbałość o spójną identyfikację wizualną,

  • współpraca z firmami zewnętrznymi

  • zapewnienie zgodności komunikacji z wewnętrznymi politykami firmy,

  • procesowanie umów i zamówień związanych z prowadzonymi projektami.

Nasze wymagania

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w Dziale PR / Dziale Marketingu/ Agencji Interaktywnej/,

  • umiejętność tworzenia tekstów, tzw. „lekkie pióro” (wymóg niezbędny)

  • doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów jednocześnie,

  • doświadczenie w organizacji eventów,

  • kreatywność i poszukiwanie nowych rozwiązań z dziedziny komunikacji,

  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie B2,

  • samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy,

  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,

  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,

  • mile widziana znajomość środowiska Sharepoint.

To oferujemy

Oferta jest dla osób poszukujących stałych zleceń w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, a może marzących o własnej firmie, dla których będzie to dobry start w nowe wyzwania. Mogących zadeklarować stałą dyspozycyjność w biurze ok. 35h w tygodniu.

Kompania Piwowarska

Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzymy najchętniej wybierane przez Polaków piwa, miedzy innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Dębowe, Redd'sa oraz kolekcje specjalności Książęcego. Sprawdzone receptury, naturalne składniki, nieskazitelna czystość w naszych browarach, a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów - to wszystko sprawia, że warzone przez nas piwa są cenione w Polsce i za granicą. Jako firma odpowiedzialna społecznie troszczymy się o ludzi i środowisko wokół nas. Realizując strategie „Postaw na piwo” promujemy odpowiedzialność i umiarkowanie w spożywaniu alkoholu, szkolimy sprzedawców, oszczędzamy wodę i energie, wspieramy rozwój naszych partnerów biznesowych i angażujemy się w wolontariat. Mamy zaszczyt być sponsorem wielu lokalnych drużyn.

Przewiń do profilu firmy