ASO MR Sp. z o.o. Sp. K.

Specjalista ds. kontaktu z Klientami – Call Centre

ASO MR Sp. z o.o. Sp. K.O firmie

ASO MR Sp. z o.o. Sp. K.

Radomska 168

Kielce

Toyota Romanowski, jedyny autoryzowany dealer Toyoty i Lexusa w Kielcach w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje profesjonalnego kandydata/ki w charakterze :

Specjalista ds. kontaktu z Klientami – Call Centre
Kielce - Toyota & Lexus Romanowski

Miejsce pracy: Kielce

Obowiązki:

  • Praca z bazą danych Klientów Dilera w zakresie obsługi telefonicznej
  • Pozyskiwanie Klientów biznesowych i instytucjonalnych w sposób aktywny i twórczy
  • Praca z harmonogramem serwisu mechanicznego w zakresie umówienia Klienta na optymalny termin
  • Potwierdzenie wizyty Klienta w Serwisie
  • Kontakt z Klientem po sprzedaży samochodu/ obsłudze serwisowej, badanie satysfakcji Klienta
  • Telefoniczna obsługa akcji marketingowych
  • Ofertowanie Klienta w zakresie produktów i usług dodatkowych
  • Realizacja założonych wskaźników
  • Utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta zgodnych z filozofią marki Toyota i Lexus
  • Działanie z pasją i zaangażowaniem, przewidywanie potrzeb Klientów i wychodzenie im naprzeciw
  • Praca na systemach CRM

Wymagania:

  • Komunikatywność i otwartość w rozmowach telefonicznych
  • Wysoka kultura osobista, przyjemna intonacja głosu, umiejętność prawidłowego budowania wypowiedzi
  • Zaangażowanie i konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta
  • Biegła obsługa komputera
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników pracy, system premiowy
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Bardzo dobre warunki pracy, przyjazną atmosferę, wsparcie współpracowników i przełożonego
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych – radomskim, świętokrzyskim i małopolskim
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ASO MR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Radomiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest ASO MR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Radomiu przy ul. Kielecka 68/70. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Toyota Romanowski, jedyny autoryzowany dealer Toyoty i Lexusa w Kielcach w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukuje profesjonalnego kandydata/ki w charakterze :

Specjalista ds. kontaktu z Klientami – Call Centre
Kielce - Toyota & Lexus Romanowski

Obowiązki:

  • Praca z bazą danych Klientów Dilera w zakresie obsługi telefonicznej
  • Pozyskiwanie Klientów biznesowych i instytucjonalnych w sposób aktywny i twórczy
  • Praca z harmonogramem serwisu mechanicznego w zakresie umówienia Klienta na optymalny termin
  • Potwierdzenie wizyty Klienta w Serwisie
  • Kontakt z Klientem po sprzedaży samochodu/ obsłudze serwisowej, badanie satysfakcji Klienta
  • Telefoniczna obsługa akcji marketingowych
  • Ofertowanie Klienta w zakresie produktów i usług dodatkowych
  • Realizacja założonych wskaźników
  • Utrzymywanie najwyższych standardów jakości obsługi Klienta zgodnych z filozofią marki Toyota i Lexus
  • Działanie z pasją i zaangażowaniem, przewidywanie potrzeb Klientów i wychodzenie im naprzeciw
  • Praca na systemach CRM

Wymagania:

  • Komunikatywność i otwartość w rozmowach telefonicznych
  • Wysoka kultura osobista, przyjemna intonacja głosu, umiejętność prawidłowego budowania wypowiedzi
  • Zaangażowanie i konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta
  • Biegła obsługa komputera
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników pracy, system premiowy
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe
  • Bardzo dobre warunki pracy, przyjazną atmosferę, wsparcie współpracowników i przełożonego
  • Pracę w stabilnej, dobrze prosperującej i stale rozwijającej się organizacji będącej liderem na rynkach motoryzacyjnych – radomskim, świętokrzyskim i małopolskim
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez ASO MR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Radomiu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest ASO MR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Radomiu przy ul. Kielecka 68/70. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Ogłoszenie archiwalne