Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Kontaktu z Klientem- Customer Service Specialist

Carcoustics Poland Sp. z o.o.

  • Logistyczna 8, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Carcoustics Poland Sp. z o.o.

Logistyczna 8

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie dostaw zgodnie z wymaganiami klienta, Zapewnienie jakości terminowości i ilości, W sposób efektywny businessowo, realizując założone cele, przy optymalnych kosztach operacyjnych i logistycznych.

  • Ustawienia danych podstawowych w systemie SAP i parametrów związanych z komunikacją i transmisją danych (EDI)

  • Zarządzanie zamówieniami klientów, Analiza krótko i długookresowa wielkości zamówień i popytu. Kontrola zmian w zapotrzebowaniu, wyjaśnianie i dopasowania do kryteriów zgodnych z umowami i dostępnymi zdolnościami.

  • Bieżący monitoring i ciągła kontrola aktualizacji i zmian w zamówieniach przetwarzanych elektronicznie (EDI), poza tym również manualne wprowadzanie i aktualizacja zamówień w systemie SAP.

  • Planowanie harmonogramów dostaw. Organizacja dostaw; określanie i zlecanie ilości załadunkowych we współpracy z wewn. działem logistyki i spedytorami.

  • Obsługa portali klientów.

  • Zbieranie i analizowanie opinii i miar satysfakcji klientów. Dbanie o utrzymanie najwyższych ocen i uznania przez klienta za wiarygodnego i rzetelnego dostawcę.

  • Rozpatrywanie reklamacji klienta.

  • Prewencyjne i proaktywne planowanie i wdrażanie usprawnień w procesach i operacjach, Identyfikowanie zagrożeń, a w przypadkach wystąpienia ryzyka braków i opóźnień dostaw podejmowanie akcji korekcyjnych, eskalacje i w kooperacji z klientem, koordynacja przygotowanie nadzór nad realizacją pilnych dostaw, zleceń transportów specjalnych.

  • Aktywne uczestnictwo w projektach usprawniających operacje i procesy w firmie Współpraca z innymi działami przy wdrożeniach nowych produktów oraz zmian do procesów.

  • Pomiar, aktualizacja oraz kontrola, analiza oraz wnioski z osiąganych wyników - KPI. Propozycje i usprawnień w kierunku zapewnienia ustalonych celów businessowych.

  • Ścisła współpraca z klientem. Profesjonalna i pozytywna komunikacja i reprezentacja, Budowanie pozytywnego wizerunku długofalowych relacji. Dyspozycyjność i utrzymanie ciągłego kontaktu.

  • Ścisła współpraca z innymi działami i funkcjami w firmie, zarówno w lokalnej organizacji jak i w ramach grupy o zasięgu międzynarodowym.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • oczekiwane 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta w firmach, będącymi dostawcami dla klientów z sektora automotive.

  • praktyczne doświadczenie w pracy z SAP (SD, MM, WM) oraz MS Office (Excel)

  • praktyczne doświadczenia i znajomość portali klientów „Suppliers Portals”

  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w wykonywaniu zadań

  • umiejętność zarządzania pod presją czasu i w stresie

  • umiejętności analityczne

  • obowiązkowa, komunikatywna znajomość języka angielskiego; oraz dodatkowa znajomość języka niemieckiego.

To oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie o wysokich standardach

  • stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie

  • bogaty pakiet benefitów (m. in. pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, kafeteria)

  • możliwości rozwoju zawodowego.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • świętowanie urodzin

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

Carcoustics Poland Sp. z o.o.

Dzięki produktom firmy Carcoustics świat pozostaje w ruchu. Wdrażane przez nas rozwiązania sprawiają, iż samochody, pociągi, pojazdy użytkowe, sprzęt gospodarstwa domowego oraz pozostałe urządzenia spełniają Państwa najwyższe oczekiwania. Nieczęsto je widać, ale zawsze można je poczuć i usłyszeć. Nasz sukces zawdzięczamy każdemu z przeszło 2600 pracowników zatrudnionych w siedzibie głównej firmy w Leverkusen oraz osiemnastu innych zakładach zlokalizowanych w Niemczech, Europie, Ameryce i Azji. Jako przedsiębiorstwo średniej wielkości ukierunkowywane na podbój światowych rynków łączymy przyjazną atmosferę pracy z ciekawymi zadaniami oraz międzynarodowymi możliwościami rozwoju.

Przewiń do profilu firmy