Ta oferta pracy jest nieaktualna od 256 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. kontraktów z j. francuskim

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2017-10-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment
    Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
     
     
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji, zlokalizowanej w Krakowie, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. kontraktów z j. francuskim

    Miejsce pracy: Kraków
    Wynagrodzenie: atrakcyjne
    Nr ref. 17942/0


    Opis stanowiska:

    • poszukiwanie nowych dostawców oraz selekcja najbardziej pożądanych,
    • odpowiedzialność za negocjacje handlowe oraz zarządzanie kontraktami,
    • wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców oraz zapraszanie ich do przetargów,
    • składanie zamówień zgodnie z aktualnymi potrzebami firmy,
    • ocena ofert i usług dostawców oraz systematyczna aktualizacja cenników,
    • prowadzenie niezbędnej administracji w systemie,
    • współpraca z pozostałymi działami łańcucha dostaw oraz księgowością.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe,
    • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku (sourcing nowych dostawców, negocjacje handlowe),
    • znajomość języka angielskiego (min. B2) i francuskiego (C1),
    • bardzo dobra znajomość Excela jako duży atut,
    • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych – zdolności organizacyjne, profesjonalizm w  działaniu, łatwość nawiązywania relacji, zdolność pracy pod presją czasu,
    • chęć rozwoju i doskonalenia warsztatu pracy.

    Oferta obejmuje:

    • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
    • możliwość nauki i rozwoju w międzynarodowym środowisku,
    • wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
    • ciekawa ścieżka kariery, możliwość brania udziału w dodatkowych aktywnościach i wyjazdach służbowych,
    • pakiet benefitów korporacyjnych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, bony świąteczne),
    • elastyczny czas pracy i możliwość pracy w trybie home office kilka dni w miesiącu.

    Zainteresowane osoby prosimy o WYPEŁNIENIE NASZEGO FORMULARZA

    Accounting     Advisory      Audit     Controlling     Corporate Banking     Insurance     Financial Markets  Fund Accounting