Specjalista ds. kontroli należności z językiem francuskim

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-12-06
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 2019-01-05)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
    Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.
    Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.

    Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:


    Specjalista ds. kontroli należności z językiem francuskim

    Miasto: Kraków
    BPO/KRK/SKNF/4030/18

    Zadania:

    • Kontakt z klientami w zakresie monitorowania płatności/ zadłużeń
    • Wspieranie klientów w procesie spłacania powstałych zadłużeń
    • Sporządzanie raportów/ analiz
    • Współpraca z pozostałymi działami

    Oczekiwania wobec Kandydatów:

    • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego (min. B2)
    • Doświadczenie w obszarze finansów/ należności (min. 1 rok)
    • Znajomość MS Office (w szczególności Excel)
    • Umiejętność analitycznego myślenia oraz komunikatywność

    Nasz Klient oferuje:

    • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej korporacji (umowa o pracę)
    • Pakiet benefitów pozapłacowych: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
    • Pracę w międzynarodowym środowisku
    • Szeroką ofertę szkoleń oraz możliwość wyboru ścieżki kariery (ekspercka/ liderska)
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.