Oferta pracy

Specjalista ds. Kontroli Operacyjnej

Bank Gospodarstwa KrajowegoO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 2 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Ekspert
Bank Gospodarstwa Krajowego to państwowy bank rozwoju – jedyna taka instytucja w Polsce. Bank aktywnie wspiera rozwój społeczno-gospodarczy kraju. Realizując strategiczne projekty rozwojowe, finansuje m.in. największe inwestycje infrastrukturalne, zwiększa dostęp Polaków do mieszkań oraz pobudza przedsiębiorczość polskich firm w kraju i za granicą. Dbając o zrównoważony rozwój kraju, bank jest obecny w każdym regionie Polski. W 2018 r. rozpoczął ekspansję, otwierając przedstawicielstwa zagraniczne, które dziś działają już w Brukseli, Frankfurcie, Londynie i Amsterdamie. BGK ma unikalne doświadczenie w finansowaniu, inwestowaniu, udzielaniu poręczeń i gwarancji oraz dystrybucji funduszy unijnych. Podstawą działalności BGK jest odpowiedzialny, etyczny i zrównoważony biznes, dlatego bank podejmuje szereg inicjatyw promujących przedsiębiorczość, innowacje, ekologię i uczciwe traktowanie pracowników, partnerów i klientów.
Specjalista ds. Kontroli Operacyjnej – zastępstwo

Odpowiedzialność i zadania:

  • Opracowanie planów kontroli
  • Przygotowanie i prowadzenie czynności kontrolnych u pośredników finansowych/ostatecznych odbiorców w zakresie poprawności realizacji umów operacyjnych/inwestycyjnych/projektów realizowanych w ramach programów rządowych oraz unijnych (krajowych i regionalnych), zgodnie z wewnętrzną procedurą kontroli
  • Przygotowanie i prowadzenie czynności kontrolnych w instytucjach finansowych w zakresie poprawności realizacji umów portfelowych w związku z udzielaniem przez BGK gwarancji
    i poręczeń w ramach programów rządowych
  • Sporządzanie list sprawdzających/raportów oraz sporządzanie i uzgadnianie protokołów
    z przeprowadzonych kontroli
  • Prowadzenie monitoringu realizacji zaleceń pokontrolnych wydanych podmiotom kontrolowanym w związku z przeprowadzonymi kontrolami
  • Informowanie departamentów biznesowych o wynikach przeprowadzonych kontroli
  • Sporządzanie informacji do sprawozdawczości kwartalnej i rocznej w zakresie działań kontrolnych
  • Wsparcie w zakresie opracowywania/opiniowania rozwiązań systemowych (w tym zakresie kontroli) oraz interpretacji zagadnień związanych z wykonywaniem umów/projektów; przygotowywanie dokumentów i materiałów na potrzeby audytu i kontroli zewnętrznych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: ekonomia/finanse/bankowość/prawo/audyt
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze audytu/bankowości/instrumentów finansowych
  • Znajomość metodyki przeprowadzania kontroli
  • Znajomość funkcjonowania instytucji finansowych, w tym funduszy pożyczkowych/poręczeniowych i instrumentów finansowych, w szczególności tematyki instrumentów finansowych w Unii Europejskiej
  • Znajomość zasad działania administracji rządowej oraz samorządowej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point, MS Outlook)
  • Zaangażowanie oraz dobra organizacja pracy
  • Otwartość na nowe wyzwania
  • Samodzielność w działaniu

U nas możesz liczyć na:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pracowniczy Program Emerytalny oraz Świadczenie z ZFŚS
  • Atrakcyjny system wynagradzania i premiowy
  • Opieka medyczna Lux Med
  • Karta MultiSport
  • Elastyczne godziny pracy i praca zdalna
  • Doskonała lokalizacja biura (centrum)
  • Płatny Program Poleceń Pracowników
  • Sekcje sportowe np. piłka nożna, biegi, narciarstwo, rowery, żeglarstwo, taniec
  • Program wolontariatu pracowniczego z godzinami wolnymi na jego realizację
  • Program Wsparcia
    Power Bank

Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj

  • Oferta powinna zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Zastrzegamy możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne