Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. kontrolingu - Analityk finansowy

Solvera Gawel Tehnology S.A

  • Łąka (pow. rzeszowski)

    Łąka (pow. rzeszowski), podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • bieżące wsparcie biznesu w procesie budżetowania i raportowania;

  • przygotowywanie prognoz finansowych;

  • kontrola realizacji i analiza odchyleń w/w budżetów i planów;

  • sporządzanie raportów i analiz finansowych;

  • tworzenie analiz rentowności produkcji, planowanych projektów i inwestycji;

  • przygotowywanie prezentacji i raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej i Dyrektora Finansowego oraz kadry zarządzającej;

  • wykonywanie kalkulacji na potrzeby sprawozdawczości finansowej: wyliczanie rezerw, odpisów aktualizacyjnych itp.;

  • wsparcie księgowości w sporządzaniu raportów dla instytucji zewnętrznych (GUS, NBP, PARP, INTRASTAT itp.);

  • wsparcie księgowości w sporządzaniu raportów dla instytucji finansowych ( banki, leasingi, ubezpieczenia itp.);

  • współpraca z jednostkami zewnętrznymi (banki, firmy ubezpieczeniowe i inne organizacje i instytucje),

  • udział w tworzeniu narzędzi controllingowych, wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego, wsparcie dla użytkowników narzędzi controllingowych.

Nasze wymagania

  • wyższe wykształcenie, najlepiej ekonomiczne lub techniczne;

  • doświadczenie zawodowe albo odbyte praktyki w dziale kontrolingu, audycie lub księgowości, w firmie o profilu produkcyjnym;

  • bardzo dobra praktyczna znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel, w tym tabel przestawnych;

  • ponadprzeciętne umiejętności analityczne i umiejętności wyciągania syntetycznych wniosków;

  • znajomość zasad rachunkowości zarządczej i finansowej oraz sprawozdawczości finansowej;

  • mile widziane praktyczne umiejętności w pracy z bazami danych;

  • mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP ( w tym SAP BO), systemami bazodanowymi, hurtowniami danych itp.;

  • rzetelność, odpowiedzialność i dokładność;

  • umiejętność sprawnego organizowania i planowania pracy;

  • samodzielność, zaangażowanie i motywacja do pracy i osiągania wyznaczonych celów;

  • komunikatywność, umiejętność budowania pozytywnych relacji z ludźmi;

  • znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej dobrym.

To oferujemy

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i udział w tworzeniu strategii rozwoju Spółki;

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o rozpoznawalnej marce;

  • Atrakcyjny system wynagradzania;

  • Pracę w ambitnym środowisku i możliwość dalszego rozwoju zawodowego.