Oferta pracy

Specjalista ds. kontrolingu finansowego i administracji

Inventage Sp. z o.o.O firmie

Inventage Sp. z o.o.

al. Jerozolimskie 81

Warszawa

W Inventage wierzymy, że ludzie są naszym kapitałem, który decyduje o sukcesie całej firmy. Budujemy kulturę organizacyjną w oparciu o nasze DNA i nasze wartości. To właśnie na ich podstawie wspieramy rozwój pracowników. Dlatego chcemy, byś czuł się współodpowiedzialny za rozwój firmy. Pragniemy, aby każdy z naszych pracowników czuł się własnym szefem, dlatego dajemy dużą dozę wolności, wymagając jednocześnie poczucia odpowiedzialności.
 
Dołącz do zespołu Inventage!
Specjalista ds. kontrolingu finansowego i administracji

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna między innymi za:

  • Ścisłą współpracę i wsparcie Prezesa Spółki
  • Przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Spółki
  • Nadzór nad dokumentacją kadrową i finansową
  • Zarządzanie gotówką i płynnością wraz z obsługą rachunków bankowych
  • Ścisłą komunikację i raportowanie Zarządowi stanu przepływów finansowych oraz przygotowywanie ich prognozy w horyzoncie do 6 miesięcy
  • Ścisły monitoring należności, w tym windykacja bieżąca
  • Obsługę zobowiązań / planowanie płatności i zarządzanie ryzykiem ewentualnych opóźnień
  • Szczególną dbałość o zobowiązania publiczno-prawne, w tym podatki i ZUS
  • Komunikację z zespołem na temat stanu należności oraz prognozy przyszłych wpływów
  • Sporządzanie raportu zarządczego rachunku wyników w trybie miesięcznym
  • Ścisłą współpracę z dostawcami zewnętrznymi (księgowość, firma prowadząca obsługę kadrowo-płacową)  
  • Przygotowywanie danych do listy płac (zbieranie danych, kalkulacja premii, itp.)
  • Współpracę z klientami w zakresie merytorycznej kontroli faktur, wyjaśniania wątpliwości, błędów, korekt
  • Przygotowywanie i kontrola umów z klientami
  • Ciągłą optymalizację kosztową
  • Tworzenie, nadzór i rozwój efektywności obiegu informacji i dokumentacji w spółce (procedowanie, kompletowanie, archiwizowanie)
  • Inicjowanie nowych rozwiązań prowadzących do usprawnienia funkcjonowania biura i obsługiwanych procesów
  • Aktywną współpracę z innymi działami Spółki

Wymagania:

  • Znajomość przepisów księgowych i finansowych
  • Biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym
  • Samodyscyplina, zdeterminowanie do osiągania założonych celów
  • Umiejętność zarządzania priorytetami i celami
  • Skrupulatność i samodzielność w działaniu
  • Wysoka kultura osobista
  • Kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Dyspozycyjność i punktualność

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na umowę o pracę
  • Stabilną pracę w pełnym wymiarze godzinowym od poniedziałku do piątku 8-16
  • Interesującą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Doskonała lokalizacja biura - w samym centrum Warszawy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Miłą atmosferę w pracy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy