Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Kontrolingu
Intraservis Job Sp. z o.o. Sp. kom.
świętokrzyskie
świętokrzyskie- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
udział w tworzeniu budżetu całej grupy kapitałowej i kontrola kosztów ogólnych podległych jednostek.
przygotowanie raportów i analiz finansowych z działalności Spółek wchodzących w skład grupy kapitałowej,
planowanie, aktualizacja budżetów realizowanych kontraktów, bieżąca analiza wyniku finansowego i przygotowanie harmonogramów finansowych.
monitorowanie ryzyk ekonomicznych, współpraca z działem prawnym
udział w sporządzaniu oraz weryfikacji rezerw kosztowych,
weryfikacja, ewidencja, dekretacja i zatwierdzanie dokumentów kosztowych, weryfikacja zgodności wykonanych usług lub dostaw zgodnie z zawartymi umowami.
kontrola wystawianych dokumentów księgowych (faktury VAT, noty obciążeniowe)
analiza i weryfikacja rozrachunków, analiza kont bankowych
przygotowywanie bieżących danych finansowych,
kontrola oraz weryfikacja obciążeń wewnętrznych między spółkami należącymi do grupy kapitałowej,
kontrola prawidłowej realizacji procesu zakupów pod kątem obowiązujących procedur
weryfikacja gwarancji ubezpieczeniowych/bankowych, zabezpieczeń finansowych przekazywanych przez Kontrahentów.
weryfikacja i zatwierdzanie raportów miesięcznych i rocznych
udział w budowaniu i modyfikacji naszego systemu CRM.
udział o prezentacja danych na spotkaniach zarządu, działu sprzedaży i rekrutacji,
współpraca z Zarządem oraz Głównym Księgowym i Dyrektorem Finansów.
Nasze wymagania
minimum 4 lata doświadczenia w obszarze kontroli i analizy kosztów,
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
umiejętność analizowania danych finansowych,
rozwinięte umiejętności analityczne, skrupulatność i dokładność
doskonała znajomość najnowszych narzędzi niezbędnych do sporządzania analiz i raportów ( b. dobra znajomość MS Excel jest warunkiem koniecznym).
elastyczność i umiejętność dostosowywania się do dynamicznego i zmieniającego się otoczenia
wysoka kultura osobista, ambicja i determinacja w osiąganiu celów
zaangażowanie w pracę na rzecz osiągnięcia sukcesu i bezpieczeństwa biznesu
wykazywanie pozytywnej i optymistycznej postawy, czerpania energii z pracy i sukcesów
mobilność i dyspozycyjność,
gotowość do zmiany miejsca zamieszkania - dla osób spoza woj. zachodniopomorskiego.
To oferujemy
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + premia uzależniona od wyników.
dobre warunki pracy w siedzibie Zarządu w Goleniowie
elastyczne godziny pracy – możliwość pracy hybrydowej dla osób spoza woj.
Zachodniopomorskiego.
stanowisko z możliwością wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
bardzo dobrą atmosferę pracy
niezbędne narzędzia pracy
benefity: pakiet medyczny, szkolenia komercyjne i inne wg przyjętych standardów
spółki.
O nas
Intraservis Group sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia i Agencją Pracy Tymczasowej o strukturach międzynarodowych z kapitałem polskim, która z sukcesami od wielu lat, realizuje projekty rekrutacyjne na terenie Unii Europejskiej, pozyskując wartościowych pracowników z Europy Wschodniej ( Ukrainy, Kazachstanu, Białorusi, Mołdawii i Gruzji, Uzbekistanu).