Ta oferta pracy jest nieaktualna od 242 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Kontrolingu w Departamencie Rachunkowości i Kontrolingu

  • Katowice, śląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 14.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.

    Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.

    Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
     Alior Leasing Sp. z o. o. jest częścią grupy Alior Banku.

    W związku z planami rozwoju, Alior Leasing poszukuje kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. Kontrolingu w Departamencie Rachunkowości i Kontrolingu
    Numer referencyjny: NAŁA/32/2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:

    • pozyskiwaniu danych z systemów operacyjnych oraz baz wewnętrznych i zewnętrznych;
    • analizie danych z punktu widzenia ich jakości oraz zgodności z dokumentacją źródłową;
    • rozliczaniu przychodów/kosztów w czasie;
    • kalkulacji odsetek memoriałowych;
    • analizie kosztów wg MPK oraz kosztów bezpośrednich i pośrednich sprzedaży;
    • budżetowaniu;
    • raportowaniu wyników analiz na potrzeby Zarządu Spółki;
    • przygotowywaniu regulacji wewnętrznych.

    Jeśli jesteś osobą, która:

    • ma wykształcenie wyższe ekonomiczne;
    • posiada min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    • zna tematyki rachunkowości zarządczej;
    • prowadził rozliczenia przychodów i kosztów;
    • posiada doświadczenie w planowaniu, korygowaniu budżetu oraz weryfikacji jego odchyleń;
    • mile widziane doświadczenie w regulacji standardów i procedur wewnętrznych Spółki;
    • biegła obsługa pakietu MS Office (znajomość exell na zaawansowanych poziomie);
    • doświadczenie przy przetwarzaniu dużych ilości danych;
    • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy.

    Wybranym osobom oferujemy:

    • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
    • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
    • atrakcyjny pakiet socjalny;
    • ciekawe wyzwania zawodowe.

    Kliknięcie przycisku oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ALIOR BANK S.A. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., nr 0, poz. 922). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji w ALIOR BANK S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.