Oferta pracy

Specjalista ds. koordynacji inwestycji

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Celem działalności Spółki jest prowadzenie obsługi inwestorskiej wykonywanej w imieniu i na rzecz Miasta Poznania na zasadach inwestorstwa zastępczego i wykonywania w jego ramach, obowiązków związanych
z procesem budowlanym, przebudowy, modernizacji lub remontu: budynków, budowli, dróg, ulic, obiektów inżynierskich, placów, parkingów, obiektów sportowych, obiektów oświatowych i innych; obiektów kubaturowych służących realizacji zadań własnych Gminy Miasta Poznań związanych między innymi z edukacją publiczną, w tym przedszkola i szkoły.

Specjalista ds. koordynacji inwestycji

Opis stanowiska:

  • systematyczna analiza i weryfikacja danych wprowadzonych do Systemu Informacji Przestrzennej przez użytkowników warstwy koordynacji Wydziały/MJO/gestorzy prywatni,
  • monitorowanie aktualności wprowadzonych przez dysponentów danych,
  • współpraca z dysponentami i gestorami w zakresie aktualizacji i kompletności danych wprowadzanych do Systemu Informacji Przestrzennej oraz innych danych koniecznych do przygotowania opinii przez Spółkę w zakresie koordynacji planowanych do realizacji inwestycji w Poznaniu,
  • dokonywanie analiz danego obszaru inwestycyjnego na potrzeby analiz wewnętrznych Spółki oraz innych wnioskujących Wydziałów/MJO i innych podmiotów  z wykorzystaniem Systemu Informacji Przestrzennej,
  • prowadzenie prac nad przygotowaniem i  udostępnieniem mapy inwestycji prowadzonych w mieście Poznań dla mieszkańców,
  • przeprowadzenie procedury arbitrażu pomiędzy podmiotami realizującymi lub planującymi daną inwestycję,
  • bieżące wsparcie koordynacyjne dla Kierowników Projektów w zakresie realizowanych przez Spółkę inwestycji,
  • utrzymywanie stałego kontaktu z Zarządem Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ w zakresie obsługi warstwy koordynacji mapy SIP,
  • pełnienie roli wsparcia merytorycznego użytkownikom warstwy koordynacji, w tym spotkań koordynacyjnych z użytkownikami warstwy koordynacji.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe: transport, budownictwo, gospodarka przestrzenna, zarządzanie projektami, administracja,
  • 3-letnie doświadczenie zawodowe po ukończeniu studiów.

Wymagania pożądane (dodatkowe):

  • znajomość oprogramowania GIS,
  • znajomość programu Adobe Illustrator,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność, odpowiedzialność i wysokie zaangażowanie w powierzone zadania,
  • znajomość struktur miejskich – będzie dodatkowym atutem,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • czynne prawo jazdy kat B,

Oferujemy: 

  • zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo,
  • dobre warunki pracy,
  • dostęp do dodatkowej opieki medycznej oraz zajęć rekreacyjno-sportowych.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
do dnia 25 września 2020 klikając w przycisk aplikowania
Aplikuj.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z tylko wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy