Oferta pracy

Specjalista ds. Korespondencji i Archiwum

Intrum Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy i zatrudniamy ponad 8000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.
Specjalista ds.
Korespondencji i Archiwum

CZYM BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ NA TYM STANOWISKU:

  • Przygotowaniem oraz wysyłką korespondencji masowej
  • tworzeniem szablonów pism
  • kontrolą poprawności procesu wydruku i wysyłki oraz przygotowaniem dokumentów i zestawień
  • wprowadzaniem i aktualizacją danych w systemach wewnętrznych
  • wyszukiwaniem danych kontaktowych i informacji w internecie
  • współpracą z innymi działami firmy

CZEGO OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia min. średniego
  • dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Word
  • sumienności, dokładności, samodzielności
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • zaangażowania w wykonywane obowiązki
  • umiejętności pracy w zespole
  • pozytywnego nastawienia

CO OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • stałe godziny pracy (8-16)
  • pracę blisko centrum w kompleksie Promenady Business Park
  • pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dostęp do systemu MyBenefit, ubezpieczenie grupowe

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy