Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. korespondencji i archiwum

Intrum Sp. z o.o.O firmie

Intrum Sp. z o.o.

Czesława Miłosza 13

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • obsługa masowej korespondencji wychodzącej

  • obsługa maszyn kopertujących oraz urządzeń drukujących

  • obsługa systemu wewnętrznego

  • sporządzanie książek nadawczych oraz przygotowywanie korespondencji do wysyłki

  • kontrola poprawności wysyłki

Nasze wymagania

  • wykształcenie min. średnie

  • dobra znajomość pakietu MS Office

  • sumienność, dokładność

  • zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • umiejętność pracy w zespole

  • pozytywne nastawienie

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • stałe godziny pracy (8-16)

  • pracę blisko centrum w kompleksie Promenady Business Park

  • pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie karty sportowej, dostęp do systemu MyBenefit, ubezpieczenie grupowe

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

Intrum Sp. z o.o.

Intrum powstało w wyniku połączenia szwedzkiej grupy Intrum Justitia i norweskiego podmiotu Lindorff, stając się niekwestionowanym światowym liderem w branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami. Obecnie prowadzimy działalność w 24 krajach na terenie całej Europy

i zatrudniamy ponad 8000 pracowników. Dbamy o to, aby firmy korzystające z naszych usług otrzymywały płatności na czas, jednocześnie pomagając osobom zadłużonym odzyskać kontrolę nad finansami.

Przewiń do profilu firmy