Specjalista ds. księgowo - administracyjnych

  • Sokołów (pow. pruszkowski), Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-06-05
  • Ważna jeszcze 13 dni (do 2018-07-05)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma TLC Rental Sp. z o.o.
    Lider w wynajmie i sprzedaży tymczasowych systemów ogrodzeniowych, systemów zabezpieczeń krawędzi oraz schodów tymczasowych ze skandynawskim doświadczeniem, obsługujący największe inwestycje budowlane poszukuje osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. księgowo - administracyjnych
     Miejsce pracy: Sokołów k. Warszawy / woj. mazowieckie

    Do głównych obowiązków kandydata będzie należało wsparcie księgowo-administracyjne Oddziału.

    Zakres obowiązków

    • fakturowanie dokumentów zakupowych / sprzedażowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie przelewów bankowych
    • księgowanie wyciągów bankowych
    • współpraca z Główną Księgową
    • kompletacja i archiwizacja dokumentacji
    • wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu SAP
    • weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie
    • sprawdzanie poprawności rachunkowej zaksięgowanych dokumentów
    • uzgadnianie sald kontrahentów
    • wykonywanie podstawowych czynności administracyjno - biurowych
    • prace administracyjne zlecone przez przełożonego
    • kształtowanie pozytywnego wizerunku organizacji i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta

    Wymagania

    • mile widziane wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, finanse)
    • motywacja do nauki i chęć rozwoju w obszarze księgowości
    • zdolności analitycznego i logicznego myślenia
    • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych
    • sumienność i zaangażowanie

    Od kandydatów oczekujemy

    • doskonałej organizacji pracy
    • samodzielności i kreatywności w wykonywaniu powierzonych zadań
    • umiejętności komunikacji i pracy w zespole
    • dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Outlook, Excel)
    • znajomość systemu SAP Business One będzie dodatkowym atutem
    • znajomości języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym

    Oferujemy

    • umowę o pracę
    • przyjazną atmosferę pracy
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
    • szkolenia zawodowe
    • niezbędne narzędzia pracy
    • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie

    Osoby spełniające Nasze warunki prosimy o przesłanie aplikacji
    za pośrednictwem przycisku Aplikuj

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do TLC Rental Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. 
    Klauzula Informacyjna dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Spółce TLC Rental Sp. z o.o.
     
     
    Administratorem wszelkich niezbędnych danych pozyskanych od potencjalnych pracowników w procesie rekrutacji jest TLC Rental Sp. z o.o.
     
    Spółka TLC Rental jako administrator przetwarza dane osób ubiegających się o zatrudnienie na wszelkich stanowiskach, które zostały spółce przekazane wszelkimi przyjętymi kanałami rekrutacji oraz w trakcie całego procesu rekrutacji.
     
    Podstawą przetwarzania danych przez administratora są przepisy obowiązującego prawa, przede wszystkim art. 22 §1 k.p., a także inne aktów wykonawcze, a w zakresie szerszym niż określony w tych przepisach oraz w zakresie przyszłych rekrutacji, wyrażona przez Państwa zgoda. 
     
    W związku z rekrutacją spółka może przetwarzać następujące dane:
    • dane identyfikacyjne;
    • dane teleadresowe;
    • dane dotyczące wykształcenia;
    • dane dotyczące umiejętności i dotychczasowego zatrudnienia;
    • dane dotyczące uprawień;
    • inne dane niezbędne dla procesu rekrutacji; 
    Dane pozyskane przez spółkę w trakcie procesu rekrutacji przetwarzane są w następujących celach: 
    1. rozpatrzenie kandydatury potencjalnego pracownika na określone stanowisko oferowane przez spółkę;
    2. realizacja procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody, także dla potrzeb przyszłych rekrutacji;
    3. realizacja uprawnień do obrony przez ewentualnymi roszczeniami, a także w celu ew. kierowania roszczeń. 
    Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji i nawiązania ewentualnej dalszej współpracy.
     
    Dane pozyskane na etapie rekrutacji będą przetwarzane w powyższych celach przez okres trwania procesu rekrutacyjnego lub przyszłych rekrutacji, a następnie do chwili upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń.
     
    Spółka zastrzega sobie prawo do przekazywania danych przetwarzanych w związku z procesem rekrutacji współpracującym z nią podmiotom wspierającym proces rekrutacji, a także podmiotom świadczącym na jej rzecz usługi IT oraz inne niezbędne usługi o charakterze niezbędnym dla funkcjonowania przedsiębiorstwa.
     
    Spółka nie przekazuje danych uzyskanych w procesie rekrutacji poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
     
    Na zasadach określonych obowiązującymi przepisami przysługują Państwu następujące prawa związane z przekazanymi spółce w procesie rekrutacji danymi:  
    1. prawo dostępu do danych;
    2. prawo zażądania sprostowania danych, ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (skorzystanie z niniejszego uprawienia może pociągnąć za sobą konieczność przedwczesnego zakończenia procesu rekrutacji);
    3. prawo  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (skorzystanie z niniejszego uprawienia może pociągnąć za sobą konieczność przedwczesnego zakończenia procesu rekrutacji);
    4. prawo przenoszenia danych do innego administratora (jedynie w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych  jest niezbędność do wykonania umowy lub Państwa zgoda).  
    Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności korzystania z przysługujących Państwu praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, możecie Państwo kontaktować się z nami poprzez:
    • adres email: info@tlcrental.pl
    • telefonicznie pod numerem: +48 734 140 140
    • pisemnie na adres:05-806 Sokołów, ul. Rodzinna 38A
    • osobiście – po wcześniejszym ustaleniu spotkania -  w siedzibie spółki tj. 05-806 Sokołów, ul. Rodzinna 38A 
    Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.