Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. księgowo-finansowych

GRUPA BUDOWLANA TM sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

5 0006 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Bajeczna 11
    Wieliczka, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

GRUPA BUDOWLANA TM sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Bajeczna 11

Wieliczka

TM Grupa Budowlana to generalny wykonawca inwestycji, który prężnie działa na rynku budowlanym  i współpracuje w głównej mierze z deweloperami. Charakteryzuje go stosowanie nowoczesnych technik oraz materiałów budowlanych, kompletna obsługa budowlana inwestycji, a także kulturalny i komunikatywny, młody zespół.

Specjalista ds. księgowo-finansowych

​​​​​​Zakres obowiązków:

  • kontrola realizacji budżetu i analiza odchyleń,
  • monitorowanie rentowności konkretnych budów,
  • sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy,
  • optymalizacja kosztów,
  • poprawna realizacja obiegu dokumentów,
  • segregowanie i archiwizacja dokumentów do odpowiednich segregatorów,
  • opisywanie i zbieranie faktur kosztowych: z maila oraz fizycznie od kierowników budów i osób kupujących – przypisywanie do konkretnej budowy i archiwizacja zgodnie z wytycznymi,
  • podpisywanie faktur paliwowych budową oraz numerem rejestracyjnym samochodu lub maszyną (dot. FV benzyna),
  • monitorowanie statusu faktur kosztowych niezapłaconych (termin, osoba akceptująca dany koszt),
  • przygotowywanie koszyków płatności,
  • prowadzenie zestawienia kosztów każdej budowy na podstawie otrzymanych faktur,
  • archiwizacja faktur zgodnie z przyjętym w firmie systemem,
  • sporządzanie Raportu Kasowego (co 2 tyg/miesięcznie – w zależności od ilości dokumentów),
  • przekazywanie faktur do księgowości (co 2 tyg/miesięcznie – w zależności od ilości dokumentów) – monitorowanie poprawności prowadzonego zestawienia PRZYCHÓD-ROZCHÓD i odpowiedniego nazewnictwa zeskanowanych dokumentów,
  • przekazywanie do księgowości wyciągów bankowych,
  • wyjaśnianie faktur i płatności z księgową – bieżąca kontrola nad rozrachunkami, wyjaśnianie nieprawidłowości, poszukiwanie brakujących dokumentów
  • podliczanie kwoty zwrotu środków dla osób płacących za faktury za dany okres rozliczeniowy,
  • dzielnie kosztów najmu domu dla pracowników procentowo wg godzin.

Wymagania:

  • doświadczenie na ww. stanowisku,
  • doświadczenie w analizowaniu dokumentów kredytowych,
  • znajomość programów Microsoft Excel i Word - poziom zaawansowany,
  • dokładność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych zdań.

Ogłoszenie archiwalne